Avatar billede vision-jsp Nybegynder
06. februar 2004 - 20:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Disk plads i RECYCLER

På en NTFS disk på 33,8 GB er brugt ca 500MB til filer, men free space angiver kun 30,0 GB. Der ligger 3,3 GB i et bibliotek kaldet RECYCLER! Hvordan for jeg slettet disse data?

Jeg HAR prøvet at tømme papir-kurven...
Jakob
Avatar billede jefr Nybegynder
06. februar 2004 - 20:15 #1
Det drejer sig vist om at der reserveret ca. 10% af den samlede disk kapacitet til papirkurven. Højreklik på papirkurven og sæt procenten ned i menuen.
Avatar billede vision-jsp Nybegynder
06. februar 2004 - 20:20 #2
Du har nok ret! Jeg har prøvet det men det slår ikke igennem. Mon jeg skal restarte?
Avatar billede zhark Nybegynder
06. februar 2004 - 20:26 #3
Det skulle JO - VÆRE - en papirkurv, har du prøvet at markere alt og så slette, jeg formoder det ikke er på din boot partition den her omtalte "recycler" ligger.
Avatar billede vision-jsp Nybegynder
06. februar 2004 - 20:33 #4
Nej det er ikke bootpartitionen... Nu har jeg restartet og lige lidt hjælper det. De 3,3 GB er stadig brugt uanset at der kun anvendes 1% til Recycler!
Avatar billede vision-jsp Nybegynder
06. februar 2004 - 20:47 #5
Løsning: der ligger i mappen 2 "filer" efter at jeg har ændret størrelsen på recycle-bin. Den ældste (indeholdene de mange GB) slettes. Vupti; pladsen er frigivet!.

jefr får points hvis han SVARER

Jakob
Avatar billede zhark Nybegynder
06. februar 2004 - 20:48 #6
Jeg var med i et spm. her: http://www.eksperten.dk/spm/4484310
Ved ikke om det fortæller dig noget, jeg hat Norton 2004, men aldrig set noget hvor papirkurv relaterer sig til Norton, men - jeg har da hørt flere nævne Norton kan være blandet ind i en papirkurv!?
Avatar billede jefr Nybegynder
06. februar 2004 - 21:05 #7
Svar og tak.