Avatar billede diverx Nybegynder
05. februar 2004 - 11:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fra lotus note til Outlook eller OE

Hej

Er det muligt at eksportere/importere emails fra lotus note til Outlook eller OE. Findes der sådan en funktion i en af programmerne. evt tredie parts programmer. Evt. direkte kopiering af inbokse/outbokse

/Malthe
Avatar billede diverx Nybegynder
14. februar 2004 - 21:47 #1
Er der slet ingen der har et bud?
Avatar billede wise Seniormester
19. maj 2004 - 18:05 #2
Der findes et tool på Exchange CD'en
Alternativt har MS lavet et modul (mener det er dem) så du kan connecte direkte fra en outlook til notes... Så må man kunne kopiere filerne ned i en lokal folder...

Har dog aldrig selv fået prøvet det...