Avatar billede anddk Praktikant
02. februar 2004 - 18:26 Der er 5 kommentarer

TV-kort til at optage Tv og brænde på DVD

Jeg har overvejet at købe et Tv-kort så jeg kan optage en udsendelse og derefter brænde den på en DVD.

Kan denne fra Zietech klare det :

Kworld V-Stream Xpert TV-PVR 883 TV/FM-Tuner, PCI, 125 kanaler
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=140221

Jeg tænker på om den kan komprimere nok så en normalt udsendelse kan være på en DVD ?
Avatar billede fixxxer Nybegynder
02. februar 2004 - 18:32 #1
Af hvilken årsag vælge du at spørge her i stedet for forhandleren? Zietech er vist rimlig professionelle til at vejlede deres kunder.
Avatar billede anddk Praktikant
02. februar 2004 - 18:46 #2
Fordi jeg har stor tiltro til ekperten.dk.

Det er jo lidt sjovere at høre erfaringer fra folk og ikke en forhandler.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
02. februar 2004 - 19:11 #3
jeg har såmænd også meget tiltro til eksperten.dk, men kan jeg høre fra flere forskellige parter, kan jeg bedre danne mig et overblik :) smag og behag.

og det er altid sjovere at høre om andres erfaringer, problemet er vel bare at brugere herinde umuligt kan have alt isenkram, folk vil høre meninger om.
Avatar billede crackman Nybegynder
02. februar 2004 - 19:15 #4
Hvor god bliver kvaliteten af det som man optager?
Avatar billede henninga Novice
02. februar 2004 - 21:23 #5
Til den pris kan det vel ikke gå helt galt.
Der står at den også kan optage i mpeg-2, men læg mærke til at der osse står 10-bit farvedybde. Normalt er det 24-bit farvedybde så måske vil farverne være lidt flade.
Om den komprimerer nok ved jeg ikke, men måske kan det indstilles i programmet.