Avatar billede skalerbar Nybegynder
25. januar 2001 - 16:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kabinetter og w

hvor mange watt er der brug for til de forskellig processorer.
i aopens HQ45 ATX er der feks 250 w, er det nok til de fleste konfigurationer, eller skal man gå efter 300 w?
Avatar billede clinton-2 Nybegynder
25. januar 2001 - 16:14 #1
Ja det er nok til de fleste konfigurationer, men kun en ad gangen :-)
Avatar billede teknik Juniormester
25. januar 2001 - 16:15 #2
250Watt er nok til de allerfleste konfigurationer...

Skal du bruge  \"kendte\" strømslugere, som de Allerhurtigste processorer,
Athlon \"Classic\" , Geforce 256,  er 300W bedst...

Ligeledes er 300 W valget, hvis du fx skal have CD og DVD og Brænder og et par harddiske og Netkort, lydkort, SCSI controller, og Hardware MPEG encoder....
+/- et par af disse...

Altså også 300W til en \"Hårdtproppet\" PC.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede effex Nybegynder
25. januar 2001 - 19:13 #3
250 watt er f.... nok, det er hvis du har et giga motherboard, 4 pcu, 4 hd\'z, ect.

kig ind på edbpriser.dk > kabinetter > vision > deres kabinetter er lydløse (230 watt... nok!)
og de ser pisse godt ud