Avatar billede pablopablo Nybegynder
28. januar 2004 - 20:11 Der er 7 kommentarer

GUI i flere forskellige sprog

Hejsa

Jeg har en windows form...hvor det skal være muligt at vælge hvilket et sprog de forskellige tekster står på...i C# / .NET mener jeg det hedder "mirrowing"...men kan ikke så'n lige finde noget på msdn om det...ved i hvordan man gør...?

Pablopablo
Avatar billede sekhmet_ds Nybegynder
28. januar 2004 - 20:20 #1
Prøv at søge på mirroring i stedet, så fandt jeg i hvert fald hurtigt noget.
Avatar billede pablopablo Nybegynder
28. januar 2004 - 20:24 #2
hvis du har fundet noget - så hit med linket :) jeg finder ikke noget på google...
Avatar billede pablopablo Nybegynder
28. januar 2004 - 20:51 #4
ååhm...hvordan kan det værre at det er så besværligt...? det kræver 3 forskellige programmer...? hvordan kan jeg hente dem eller ligger i i .net?
Avatar billede magune Nybegynder
18. maj 2004 - 14:42 #6
Du skal kun lave et program. Lav formen Localizable - så får du en ressourcefil (resx) som du kan skrive de relevante tekster ind i. I dit program benytter du tags i stedet for - som slås op på runtime - og afhængigt at sprogvalg - omsættes til det sprog du ønsker.

Det her er .Net bygget til :-)

GAa
Avatar billede sekhmet_ds Nybegynder
18. maj 2004 - 15:40 #7
Kan vi ikke få lukket det her spørgsmål? Det er ved at være rimelig gammelt :)