Avatar billede 011268 Nybegynder
28. januar 2004 - 19:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer ecs bundkort

esc l7vta bundkort er der nogle som har observeret problemer med dette bundkort, min kammerat har mange problemer med den.
skriv hvis i ved noget om det,eller har en addresse der måske kan hjælpe.
Avatar billede serverservice Praktikant
28. januar 2004 - 19:59 #1
hvilke problemer har han? Der skal følge en cdrom med med bl.a. chipset drivere. så installerer i den.
Avatar billede ulkj Praktikant
11. juni 2004 - 08:58 #2
Jeg har selv haft et par stykke ind til jeg ikke gad at få det byttet mere *G*

Umidelbart vil jeg sige det er et godt kort! men jeg havde gentagende gange problemer med AGP porten og åbenbart mente den skulle fungere efter for godt befinde. skide ireterende jeg fik så afvide af forhandleren at der havde været en del fejl på en ECS serie, dette forkom mig først ok det kan jo ske, men ved nærmere efter tanke er der gådet 8 måneder mellem de 3 skift jeg har haft med det motherbord og mon ikke de skulla have trukket den dårlige serie tilbage!

Så nu har jeg købt en asus og det fungerer som det skal! :-)
Avatar billede serverservice Praktikant
11. juni 2004 - 09:14 #3
En her der skriver at I skal finjustere bios...men hvis der er meget alvorlige problemer så se om i kan få det byttet på garantien.
We do need some Bios modifications in ECS boards. Most users want better over clocking options in ECS L7S7A2, 748A, and N2U400-A etc.. But most important of all, bios bugs should be fixed!
For example in the L7s7a2, the bios hardware monitor usually requires the system to be restarted to show voltage changes. The N2U400-A needs voltage readings and more temperature readings in bios. In my opinion, all motherboards need at the very least memory voltage adjustments to be compatible with more types of memory (a lot will not run stable without 2.7V). Minimal adjustments such as what are on the L7VTA would be an improvement. You make a very good board but these few improvements would make a good board great. Thank you for your time, consideration, and response to these requisites.
Avatar billede 011268 Nybegynder
16. november 2004 - 17:55 #4
ok