Avatar billede itryed Nybegynder
28. januar 2004 - 14:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke genoprette forbindelse til alle netværksdrev

Jeg sidder ved en bærbar der kører med XP. Den kommer skriver, når man logger ind, at der ikke kan genoprettes forbindelse til netværksdrev, kig under denne copumputer.
Der er bare ingen netværksdrev på PC'en.
Hvis man skriver net use i kommandoprompt, viser den en net værksprinter der blev brugt på et tidspunkt, denne skulle også være fjernet.
Hvordan får jeg PC'en til at holde op med at få denne fejl når den starter op??
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. januar 2004 - 14:49 #1
Prøv i stifinder-funktioner- at afbryde forbindelsen til et netværksdrev, og så ind i mappeindstillinger-vis-anvend på alle mapper
Avatar billede itryed Nybegynder
28. januar 2004 - 15:01 #2
Det hjalp ikke noget.

Den skriver: Der er ingen netværksdevforbindelser, der kan afbrydes.
Avatar billede itryed Nybegynder
28. januar 2004 - 15:45 #3
Jeg fik slettet den Netværksprinter ordenligt, så kører det helt raket