Avatar billede nistelrooy Nybegynder
27. januar 2004 - 21:50 Der er 2 kommentarer

PES 3 kan ikke læses !

Hej alle...!

Håber I kan hjælpe mig med følgende problem:

Jeg har lige anskaffet mig PES 3 (Pro Evolution Soccer 3) til PC, og da jeg i eftermiddags kom hjem og glædede mig til at spille det opstod der desværre et problem, som der senere viste sig at jeg ikke kunne løse...
PES 3 CD'en kan nemlig ikke læses. Når jeg putter den i drevet, så læser/loader den lige et par sekunder, hvorefter der ikke sker yderligere. I Denne Computer har den ikke engang registreret at der er blevet smidt en skive i !

Det skal lige siges, at den ikke virker på nogen af de to drev jeg har - men med alle de andre spil jeg har, der virker det fint !

Så håber seriøst at i kan hjælpe mig med dette irreterende problem !?...

PÅ forhånd tak !
Avatar billede ghostweb Nybegynder
27. januar 2004 - 21:54 #1
siger den en fejl ?
Avatar billede nistelrooy Nybegynder
27. januar 2004 - 21:57 #2
Nej, når jeg har sat skiven i, loader den den som sagt lige et par sekunder og så sker der ikke mere - ikke det mindste ! Forstår simpelthen ikke hvad problemet kan være, men håber virkelig der er nogen der gør !