Avatar billede blazegeek Nybegynder
27. januar 2004 - 21:16 Der er 4 kommentarer

computeren vil ikk starte..

min com vil ikk starte, når jeg trykker på tænde knappen.. Hva kan det være.. Selv om, at der er strøm til bundkortet?? jeg har prøvet at tage det hele fra, men der sker ingen ting!!
Avatar billede resten Nybegynder
27. januar 2004 - 21:25 #1
Jeg ville foreslå dig at lave et svar selv og accebter det for derefter at oprette det i en anden katagori da der så ville komme folk der har mere styr på det :)
Avatar billede bredker Nybegynder
27. januar 2004 - 21:27 #2
hvad har du rodet med , eller er det en ny maskine
Avatar billede mranders Nybegynder
28. januar 2004 - 12:29 #3
har prøvet det samme efter min computer var blevet for varm, da den så var kold igen var den svær at starte, det hjalp at slukke omme bagpå computeren og tage stikket ud et stykke tid
Avatar billede blazegeek Nybegynder
28. januar 2004 - 19:27 #4
nej det er ikke det..