Avatar billede webhest Nybegynder
27. januar 2004 - 20:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Koble forbindelse til en Domain server!

Hej alle eksperter!

Jeg kunne godt bruge noget hjælp nu, har siddet og rodet med det her i 2 timer nu :(
Jeg har lige installeret Domain Controller på min server!
På min fars computer har jeg nu angivet: Member of Domain: WEBGHOSTTO

Så skal jeg skrive et brugernavn og et kodeord men så får jeg beskeden: The following error occurred attempting to jion the domain "WEBGHOSTTO":

Multiple connections to a server or shared resource by the same user, using more than one user name, are not allowed. Disconnect all previous connections to the server or shared resource and try again.

Ehh hvad?
Avatar billede webhest Nybegynder
27. januar 2004 - 20:09 #1
"jion" = join
Avatar billede Syska Mester
27. januar 2004 - 20:13 #2
skriv "net use * /d" i en kommando promt, det skulle kunne løse det.

5 point, det var ikke meget
Avatar billede webhest Nybegynder
27. januar 2004 - 20:14 #3
Ved det, og beklager!
Hvis du vil have flere point så kan du få 100 når jeg får dem :)
Avatar billede webhest Nybegynder
27. januar 2004 - 20:19 #4
Det hjalp mig, men nu får jeg fejlen her på min server når jeg vil oprette en bruger:

The password does not meet the password policy requirements.
Check the minimum password lenght, password complexity and password history requirements.

Hvad gør jeg her?
Avatar billede serverservice Praktikant
27. januar 2004 - 20:25 #5
du laver et komplekst password med små og store bogstver og tal samlet i passwordet, eller du ændrer din pawword policy -op til dig?
Avatar billede webhest Nybegynder
27. januar 2004 - 20:27 #6
Det vil den heller ikke!

Hvordan ændre jeg min password policy ?
(jeg er nybegynder kan du nok høre)
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2004 - 20:32 #7
dannyboyd >> Kunne jeg lokke dig til at komme med et bud her: http://www.eksperten.dk/spm/457335
- sorry for spam....
Avatar billede webhest Nybegynder
27. januar 2004 - 20:34 #8
Hvad kan jeg gøre?
Det haster :(
Avatar billede serverservice Praktikant
27. januar 2004 - 20:34 #9
det er nemmest at gå i group policy - password policy eller sec.pol.-password pol.
hvis du er så meget nybegynder må du finde nogle artikler på netttet inden du går igang. her er nogle:
http://webguider.dk/w2kserver.asp
http://www.hanno.dk
http://www.svein.dk
Avatar billede webhest Nybegynder
27. januar 2004 - 20:36 #10
Jeg skal bare have oprettet en lille bruger :)

Kigger lige ind
Avatar billede webhest Nybegynder
31. januar 2004 - 23:43 #11
Jeg slettede det igen, de gamle fandt ud af de hellere ville have hver sin bruger..! Men tak alligevel!