Avatar billede webhest Nybegynder
27. januar 2004 - 16:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kontrollering af diskplads

Hej allesammen!

Min far har hans egen computer, som han deler med min lillebror!
Og i ved jo at brødre, kan downloade så det gør noget!
På 7 uger er hans computer fyldt helt op!

Jeg har en server på 200 gb!

Jeg vil gerne have lavet det sådan at min far's computer kører over min server!

Dvs. når de logger på deres standard bruger, så kører de direkte på serveren!
De kan oprette ALT det de vil, og hente alt det de vil, det kommer ikke til at bruge noget af deres egen plads, kun på min server!

Hvordan gør jeg? :)
Avatar billede webhest Nybegynder
27. januar 2004 - 17:06 #1
Noget med domæneopsætning
Avatar billede webhest Nybegynder
27. januar 2004 - 17:53 #2
Har fundet en guide ;)