Avatar billede prv Nybegynder
27. januar 2004 - 14:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

design til jagt-portal

Hej eksperter ;)

Jeg leder efter en partner til en web portal som skal omhandle jagt. jeg skal nok selv stå for alle penge sager.

vedkommende må gerne have lidt interesse for jagt ... men det er intet krav ....

ang. løn så bliver der ingen fast løn, det er til et fritids projekt jeg har ... men der falder jo nok lidt af med tilde ... det håber jeg da :s

siden skal indeholde:
forun
database med forskellig udlejning og meget andet sjov :p

Hilsen PRV
Avatar billede prv Nybegynder
27. januar 2004 - 21:28 #1
er der slet ingen der kan hjælpe mig ???
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
29. januar 2004 - 11:39 #2
Det lyder som et større projekt, med forum, databasestyret udlejning osv. Jeg tror det er derfor du ikke har fået nogle henvendelser, da det er en del tid man skal investere. Der er mange der, som dig, gerne vil lave fritidsprojekter og det er skam også helt fint, men det kræver stadig en del timer at lave sådan noget som du efterlyser - det tager ikke bare lige en eftermiddag... :-) Men, det ved du nu nok også godt.

Hvor vil indtægten for sitet være? Du skriver at du håber der vil falde lidt af med tiden - er det indtægter for brug af sitet, eller hvad er din forretningsplan for hjemmesiden?
Avatar billede cozey Nybegynder
29. januar 2004 - 12:10 #3
Du skriver i overskriften at du søger et design... men i teksten finder man så ud af at det du i virkeligheden søger er en programmør ... ???  .. hvad søger du egentlig? En til at lave begge ting..? Og i så fald hvad skal du så lave? ... jeg tror at den primære grund til den manglende interesse er at du ikke formår at uddybe projektet...!
Avatar billede prv Nybegynder
29. januar 2004 - 14:45 #4
jeg håber på af få udlejet lidt banner pladser ... som så giver lidt indtægt.

og ja det er faktisk en der kan begge ting, men jeg kan også selv lave lidt ...

og jeg skal stå for alt det administrative, for sitet ...
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
29. januar 2004 - 15:35 #5
Det er minimalt, hvad du kan få af indtægter på bannerreklamer, medmindre du får virkelig mange besøgende og det kræver jo selvfølgelig også at du finder nogle sponsorer, der vil betale for at få deres reklamer på dit site.

Det er ikke for at tage modet fra dig, bestemt ikke, men udgiften til at få sådan et site designet og programmeret i en ordentlig kvalitet, vil overstige indtægten fra bannerreklamer, et godt stykke ud i fremtiden.
Avatar billede mini41 Nybegynder
09. februar 2004 - 13:03 #6
Har du et godt domæne at køre det på ?
Avatar billede kappel Nybegynder
15. februar 2004 - 01:57 #7
Kunne godt være interesseret, som mini41 spørger hvilket domæne er der tale om og hvem skal siden henvende sig til?
Avatar billede mini41 Nybegynder
15. februar 2004 - 19:22 #8
Ikke fordi jeg har tænkt mig at lave koden (det formåer jeg ikke) men jeg har måske et domæne det kan hostes på (www.jægere.dk)
Avatar billede cozey Nybegynder
18. februar 2004 - 17:45 #9
hmm... jægere.dk er ikke er ikke særligt godt ... folk skriver enten jæger.dk ellers benytter de søgeportaler. Det er yderst sjældet at man skriver et navn i bestemt flertal ...!
Avatar billede prv Nybegynder
23. juni 2004 - 19:17 #10
desværre kunne ikke bruge jeres svar ... men takker alligevel.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
23. juni 2004 - 22:20 #11
Helt ok. Held og lykke med projektet alligevel!

mvh
larsholmgaard.dk