Avatar billede perholst Nybegynder
26. januar 2004 - 14:54 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

outlook kalender

Jeg har 2 maskiner (den ene er en bærbar) og jeg vil gerne have outlook til at synkroniser de 2 den ene køre office 2000 og den anden køre office 2003 er der en kender der kan hjælpe med dette på forhånd tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. januar 2004 - 15:11 #1
Den letteste løsning er at gøre dette via en .pst fil. Fra din stationære, går du ind i filer - importer/eksperter til fil, og eksoprtere din kalender til en pst fil. Denne fil importere du så på den bærbare på samme måde
Avatar billede perholst Nybegynder
27. januar 2004 - 12:17 #2
Ja det går fint fra den stationære men når jeg prøver at importer fra den bærbare får jeg meldingen "Egenskaber for denne informationstjeneste skal defineres inden brug" Og hvor gør man så dette.
Med venlig hilsen
Per Holst.
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. januar 2004 - 17:31 #3
Ved ikke, prøver at undersøge og vender tilbage
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. januar 2004 - 17:34 #4
Prøv at læse om denne kan hjælpe dig

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;195719
Avatar billede perholst Nybegynder
29. januar 2004 - 15:32 #5
Nej den går ikke helt der kommer den samme fejlmelding og hvis jeg prøver med en backup fil siger den at versionen ikke er kompatible.
Med venlig hilsen
Per Holst
Avatar billede perholst Nybegynder
29. januar 2004 - 21:06 #6
Jeg kan ikke få det til at virke men læste om en der brugte pc suite fra nokia  så det prøvede jeg og gæt det virked....... tak
med venlig hilsen
Per Holst