Avatar billede eSKape Nybegynder
26. januar 2004 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Virtuel undermappe kommer aldrig frem i snap-in'en?

Halløj

Længe siden sidst, men nu er jeg tilbage.. muhaha.. eller noget..

Hvis jeg laver en ny virtuel undermappe,
http://mitdomæne.dk/etshare/nymappe
så kommer mappen aldrig frem i IIS snap-in'en ,.. sharet er der, når man skriver det i browseren, men jeg kan hverken se det,  slette det eller ændre i det i IIS snap-in'en...

Nogen der har samme problem, og måske hvis jeg nu var heldig, også en løsning?

Mange tak på forhånd
Svend / eSKape
Avatar billede seider Nybegynder
26. januar 2004 - 23:37 #1
du kan jo prøve at installere / opgradere frontpage server exchangen..

der fra kan du styre det...

normalt vil du hvis du i iis højre klikker kunne bede den om at genberegne hjemmesiden, normalt vil den her finde fejl og korigere dem...
Avatar billede eSKape Nybegynder
12. maj 2005 - 16:49 #2
Snak om sen godkending... sorry..  Ved ikke om jeg fik det til at virke, men tak for svaret..
Avatar billede eSKape Nybegynder
12. maj 2005 - 16:50 #3
Hmm, kan ikke godkende?
Avatar billede eSKape Nybegynder
12. maj 2005 - 16:51 #4
Der kom den... :)