Avatar billede tjacob Juniormester
24. januar 2001 - 20:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FileSystemObject og CD

Jeg arbejder på et program, der b.la skal hente oplysninger om filer på en CD. Dette gør jeg med FSO. Mit problem er at hvis skiven lige er sat i, så går der lidt tid før den kan læses. Jeg får derfor en runtime error f.eks. fordi mit FSO ikke kan finde et path eller en fil.
Hvad gør jeg?
Avatar billede buhl Nybegynder
24. januar 2001 - 21:05 #1
Prøv dette, det er en lidt beskidt løsning, men hvad fa\'en, indsæt dette i starten af din funktion...

on error resume next

Jeg ved ikke om det virker? - Hvis det ikke gør er der vist også noget funktionalitet i FSO der giver dig mulighed for at checke det?
Avatar billede tjacob Juniormester
24. januar 2001 - 21:50 #2
Buhl>>
Jeg fandt selv svaret:
Du får pointene for at have sporet mig i den rigtige retning. Der ER nemlig en indbygget property i FSO der hedder IsReady, som gør nøjagtigt hvad jeg har brug for.
Avatar billede tjacob Juniormester
24. januar 2001 - 22:04 #3
Jeg opdager nu at det er en kommentar fra Buhl, så jeg tager selv pointene igen ;o)

MVH Tjacob