Avatar billede markuspaldan Nybegynder
24. januar 2004 - 21:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Manglende lyd fra microfon..

Som subject siger.. :|

Flyttede lidt om på spanden og arbejdsplads, det har så resulteret i at min microfon ikke lige vil opfatte at jeg siger noget..

Har kigget kabler igennem og tjekket enhedshåntering samt diverse lydsettings i kontrol panel.. intet at finde der :|
Den virkede fint for 20mins siden..
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. januar 2004 - 21:30 #1
Har du tjekket lyd og lydinstillingerne i Kontrolpanel--> Lyd, der kan godt ske mange ting ved afmontering og opsætning igen.
Prøvede for 2 uger siden, lidt roden rindt der gav pludselig løsningen
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2004 - 21:33 #2
Hvis du dobbeltklikker på højtaleren i start bjælken kan du se om der er sat hak i Slå fra.
Avatar billede markuspaldan Nybegynder
24. januar 2004 - 22:02 #3
Okay #1 og #2 har skrevet i top posten af jeg netop har gjort disse ting :)

Men har prøvet frem og tilbage og intet virker :|

Ser ud som om at en geninstallering af windows er på vej. :(
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2004 - 22:15 #4
Og du er helt sikker på at kablet er sat i det rigtige stik?(Ved godt det er et dumt spm men tjek lige igen, det kunne jo være :-)
Avatar billede markuspaldan Nybegynder
24. januar 2004 - 22:20 #5
#4 prøvede lige igen, ingen nytte.. eneste ting jeg får er en slags lav brummende lyd.. ingen stemme elelr andet nyttigt..
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2004 - 22:31 #6
Hmm kan det tænkes at den er blevet defekt? Måske det var hurtigere at prøve den i en anden pc end at begynde at geninstallere?
Avatar billede markuspaldan Nybegynder
24. januar 2004 - 22:56 #7
har prøvet et andet headset som virker andetsteds... bare ikke på den her spand :(
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2004 - 15:11 #8
Hmm ja så må jeg jo næsten give dig ret i at en geninstallation nok er næste skridt for at udelukke at det ikke er softwaren :-(
Avatar billede markuspaldan Nybegynder
25. januar 2004 - 15:19 #9
har også prøvet at geninstallere lyd kort drivers etc etc, intet giver positivt resultat.. buuh..
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2004 - 16:46 #10
Tyder desværre på en hardware defekt.
Avatar billede markuspaldan Nybegynder
25. januar 2004 - 19:06 #11
en hardware defekt ?

Det er onboard lydkort, og ingen problemer med headsettet, hvad hardware skulle det så være ?
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2004 - 19:18 #12
Du skrev du havde prøvet et andet headset som heller ikke virker på din PC 24/01-2004 22:56:24 derfor min kommentar :-)