Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
24. januar 2004 - 17:46 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

et nyt design fra mig

Ja, hvad syntes i om mit nye design???

www.mafiabamsen.dk

mvh kim
Avatar billede doggy82 Praktikant
24. januar 2004 - 17:55 #1
Den er sgu cool nok. Men lav lige brødteksten en tand mørkere. Det er jo ikke til at læse hvad der står. Bare en tand.
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
24. januar 2004 - 18:00 #2
altså den der grå...??? er dårlig til det med hp og hp ord
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. januar 2004 - 18:00 #3
sejt nok, men det ville VIRKELIGT give plus til siden hvis du kune lægge en eller anden oplysningseffekt (måske med nogle farver?) på "MAFIABAMSEN" øverst på dit design..?

FED SIDE :->
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
24. januar 2004 - 18:03 #4
hashkagen: Nogle forslag?
Avatar billede minus Nybegynder
24. januar 2004 - 18:40 #5
lol fedt design:D
minder lidt om www.dr.dk/skum, men meget fedt stadigvæk.

prøv at gøre linkteksten en smule mørkere eller med streg under, da det kan blive irriterende at se. ellers meget fedt!
:DDDD
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
24. januar 2004 - 18:59 #6
minus: Takker :D og kan ikke så samligningen... hehe
Avatar billede minus Nybegynder
24. januar 2004 - 20:14 #7
hehe sorry.. glemte at skrive at det var deres gamle design dit ligner. de har lavet noget nyt eller noget:)
de havde den der 3d look, med sort skygge eller side.

men stadig synes jeg at dit design et godt:)
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
24. januar 2004 - 20:38 #8
minus: hehe ok... :D men takkker stadig :D
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. januar 2004 - 06:59 #9
hvorfor fortælle mig min ip-adresse? Den kender jeg altså godt i forvejen.. og skulle jeg gå hen og glemme den tror at altså jeg bare bruger myip.dk i stedet for din side.. sorry..
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
26. januar 2004 - 15:43 #10
Fordi mange af dem jeg kender ved ikke myip.dk findes. >:| derfor, også syntes jeg da også det er meget smart...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. januar 2004 - 20:44 #11
smart? Hvilken del af det er det der er smart? jeg syntes siden kommer til at virke usiøs og latterlig, og vælger i stedet at lukke siden i stedet for at finde ud af hvad den handler om..
og nu vi er ved det med handling.. hvad handler den egentligt om?
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
28. januar 2004 - 19:06 #12
latterlig er måske et underligt ord at bruge... lol... også må du jo lukke siden... er lidt ligeglad...

Og hvis du har en privat side... så er vi jo lige glade, om du har en gæstebog, vi er jo ikke intresseret i at læse hvem der skriver til dig...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
28. januar 2004 - 23:55 #13
ehhh.. skriver det altså ikke for at gøre dig sur eller lignende på NOGEN som helst måde.. Fortæller dig bare at jeg syntes det er en latterlig ting at sætte på sin hjemmeside. Hvis ikke man har vigtigere at sætte på, syntes jeg hellere man skulle lade være overhovedet at have den.. For SÅ er vi da først der ude hvor man virkeligt må kede sig..
Og nej.. jeg har heller ikke en gæstebog.. Men er sådan set også lige glad med om du gider læse den..
Avatar billede minus Nybegynder
02. februar 2004 - 15:35 #14
hey marfiabamsen, jeg har set at du har lukket din side..

er det muligt at jeg kan få designet? :)

hvis ja, så kontakt mig på sholle@sol.dk