Avatar billede birg0067 Nybegynder
22. januar 2004 - 22:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

steelpad eller icemat

er steelpad bedre end icemat og hvad er kvalitet forskellen, og hvilken kan holde sig længst, og hvor kan man løbe dem....
Avatar billede andersenph Nybegynder
22. januar 2004 - 22:54 #1
Det er et varmt emne. Der er både for og imod. Andre mener at func surface er det bedste der findes.

De fleste anbefaler jo den mat eller pad de selv har.

Icemat er nok den mest skrøbelige da den jo er lavet af glas....

Ellers tror jeg ikke du kan slide nogen af dem op.

Selv har jeg icemat black og er meget glad for den. Den er utrolig lækker at køre på. Og sammen med microsoft intellimouse optical er det nærmest optimalt til gaming. Jeg rammer da i ny og næ :O)
http://www.pcfocus.dk har icemat black til 175,- og steelpad til 219,-
Avatar billede geronimo Nybegynder
23. januar 2004 - 03:57 #2
Hvis du skal have en steelpad skal du have den nye de har lavet "4S", de andre er ikke deres vægt værd i metal ;) Den nye er belagt med et eller andet som er meget bedre end de andre modeller...

Icemat? - Jeg ved ikke om jeg kan anbefale dem, nogen synes de er gode, andre ikke, men har du en optisk mus skal du vist have fat i den sorte udgave!

Den bedste "mussemåtte" i den klasse er nok funcsurface imo, jeg har prøvet den et par gange, den er lækker nok bortset fra at gummiunderlaget som holder glidefladen på plads ikke kan tåle sol/varme :(

Jeg selv bruger A4 papir og tape, det er billigst...
Avatar billede adh88 Nybegynder
23. januar 2004 - 08:43 #3
Geronimo->> Sådan skal det være! Bruge et stykke papir, for det gør jeg også:D

Jeg ville helst have en steelpad, da icemat kun virker med de nyeste optiske muse.
Avatar billede birg0067 Nybegynder
23. januar 2004 - 09:14 #4
hvordan bruger i papiret, har ikke hørt det før
Avatar billede andersenph Nybegynder
28. januar 2004 - 14:09 #5
Du taper det bare fast på det bord du sidder ved ;O)
Avatar billede birg0067 Nybegynder
29. januar 2004 - 09:55 #6
skal jeg tape det fast på bordet, og køre musen over det????
Avatar billede adh88 Nybegynder
29. januar 2004 - 22:08 #7
jep! Det virker faktisk ret godt.. Og så sådan nogle som mig, som ikke har råd til tabe,  stiller bare skærmen oven på papiret, for at holde det fast:-)
birg0067-> Her er et par steder du kan købe steelpad:
En rigtig wannabe: http://www.schroet.com/shop.php (steelpad + Intellimouse Explorer 3.0)
Steel pad: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=19348
Icemat: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=19336
:-)
Avatar billede adh88 Nybegynder
17. februar 2004 - 13:46 #8
Smider lige et svar, hvis du kunne bruge mit tidligere svar. Og du skal  huske at lukke dette spm, ved at give point:-)
Avatar billede adh88 Nybegynder
17. februar 2004 - 13:47 #9
DOH!...