Avatar billede larzy Nybegynder
22. januar 2004 - 20:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ka jeg printe direkte fra Director

Jeg laver en applikation i Director, hvor jeg gerne vil have mulighed for at sende indhold til printeren direkte - uden at authentication vinduet kommer frem.

hvordan ka jeg gøre det?
Avatar billede m-kris Nybegynder
22. januar 2004 - 20:42 #1
Så vidt jeg ved, så skal du downloade en extra, der hedder PrintOMatic.
Du kan vist også bruge printFrom lingo syntaks. Se Director help under dette.
Avatar billede peter_molgaard Nybegynder
22. januar 2004 - 21:19 #2
Jeg kan anbefale dig at købe PrintOMatic Lite Xtra på
http://www.printomatic.com
Den er måske nok lidt dyr, men har sparet mig for mange timer.
hilsen Peter
Avatar billede kanding Nybegynder
22. januar 2004 - 21:19 #3
printFrom er stort set ubrugelig. PrintOMatic er vejen frem...;-)
Avatar billede ask-m Nybegynder
23. januar 2004 - 09:36 #4
Eller du kan have det du skal printe i en flash fil, som du importere/linker til din director app også printer via flash!!!

Men hvis du ikke har flash, er printomatic nok en mindre investering...

Ask-M
Avatar billede larzy Nybegynder
23. januar 2004 - 11:27 #5
tak for hjælpen - jeg kigger på printomatic