Avatar billede bang-kruse Nybegynder
24. januar 2001 - 09:50 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

hjælp plase-erik.bang

Kan nogen lige hjælpe mig med det her, stort set hvergang der er noget med pc\'en er det forårsaget af en ugyldig sidefejl og explore bliver lukket.

Sidste nye er ugyldig sidefejl 0000:65107921
men hvad betyder det, og er der noget jeg kan gøre for at undgå problemet.

Hvordan skal BIOS være opsat, er der en standardindstilling til det.

Håber der er hjælp at hente, er ved at være rimelig desperat.

Og nu sidder jeg ved en anden pc, for min egen er gået helt ned, kan hverken bruge opstartsdisk eller cd, kan det hjælpe med en bootdisk fra etplanet.net, og skal jeg hente den til windows eller dos.

pc\'en begyndte at melde om en del manglende filer og alle forsøg på genoprettelse mislykkedes, så meldte den fravær af xms, er der noget jeg kan gøre :(

Avatar billede spikey Nybegynder
24. januar 2001 - 10:11 #1
Ja jeg vil nok råde dig til at geninstallere windows hvis du mangler alle muglige filer.
Det er nok en af de problemer der er lidt svære at rette i men hvis du har noget du skal gemme så smid det på en anden harddisk eller i en mappe du selv laver i roden af din harddisk
Avatar billede handmade Nybegynder
24. januar 2001 - 10:49 #2
Du skriver,du sidder ved en anden pc. Prøv at lave en ny windows opstartsdisk fra den, skrivebskyt den og boot din egen maskine med den. (Den skal skrivebeskyttes ifald du har fået et virusangreb)
Avatar billede bjoeg Nybegynder
25. januar 2001 - 10:12 #3
Du kan evt. få nye bootdisks fra www.bootdisk.com