Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
24. januar 2001 - 00:03 Der er 8 kommentarer og
5 løsninger

ungdoms-portal

Hej

jeg går og arbejder så småt med at få stablet en midrer ungdoms-portal op

http://www.graphix.subnet.dk/ungside.dk.gif

hvad syntes i om designet samt punkterne/emnerne?

under PartyCorner bliver der bl.a. opskrifter på drinks, anmeldelser af diskoteker samt info., øl-spil og leje af vores egen Dj..

altså der bliver en masse fede faciliteter..
Avatar billede pstric Nybegynder
24. januar 2001 - 00:09 #1
Det ser da meget pænt ud. Gode ikoner ud for de forskellige menupunkter. Men hvad er det der ud fo r studiejobs? Er det en lup, der skal symbolisere jobSØGNING, eller hva\'? Nå, men alt i alt ser det velstruktureret ud.
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
24. januar 2001 - 00:12 #2
ja, det skal symbolisere søgen efter et job!!!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. januar 2001 - 00:12 #3
Pæn menu, punkterne er ok men baggrunds farven er jeg ikke vild med.
Venter spændt på indhold.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2001 - 00:16 #4
Det er da milevidt fra netstationen. Der skal da vel noget spræl på, når det skal være en ungdomsportal.

Det er en vældig god idé du har der. Jeg står og mangler sådan en side under temaet \"ung på nettet\" på netomkring siden.
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. januar 2001 - 07:42 #5
Hvor i designet vil du placere reklamerne. Jeg ken ikke se nogen steder et grimt banner ikke vil slå det ihjel.

Også lidt loren ved den dystre blå baggrundbaggrundsfarve.

Ku du evt centrere eller strække teksten på knapperne, ved de korte menypunkter ser ikonet lovlig ensomt ud i den anden ende.

ikonerne bør være større/klarere.

men det er altsammen småting. God begyndelse.

mvh JakobA
Avatar billede Trine Nybegynder
24. januar 2001 - 09:32 #6
Det ser da okay ud indtil videre. Men det er svært at bedømme, når der ikke er noget indhold. Nogle hjemmelavede Ikoner ville være bedre, end de der Photoshop wingdings-skrifttype-symboler, som bliver brugt alverdens steder. Du skulle tage og designe dine egne Ikoner.

Dit logo (Ung Side.dk) er såmen meget cool lavet. Men som Kharder også siger, burde der komme lidt kulør på siden. Det er til unge mennesker, og ikke 50-årige. Lidt flere farver, i stedet for den blå bank-farve. Det lyder jo trods alt også som om, det er nogle festlige/sjove indholds-ting, du har...så hvorfor ikke lidt farver?

Orange tekst på knapperne ser flot ud. Og også en god ide, at knapperne ligesom \'stikker\' uden for menuen...det gør, at den ikke er så tung at danse med.

Det var vist hvad jeg havde at sige. Venter spændt på at se siden med lidt mere indhold, så den er nemmere at bedømme.

Trine / Miskkat
Avatar billede morrissey Nybegynder
24. januar 2001 - 17:00 #7
Lav dine egne ikoner ....  :)
Avatar billede motu Nybegynder
25. januar 2001 - 18:25 #8
Hvad bruger i til at lave ikoner med ?
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2001 - 18:59 #9
Jeg laver dem ved hjælp af Word.
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 13:46 #10
maínframe.subnet>> kan du ikke lige lukke for http://www.eksperten.dk/spm/39173
Avatar billede ezzuk Nybegynder
26. januar 2001 - 15:08 #11
jeg synes sgu at designet er rigtig pænt! men der måtte gerne være en anden baggrundsfarve, hvis du forstår hvad jeg mener.
Avatar billede Trine Nybegynder
26. januar 2001 - 16:42 #12
Jeg bruger Adobe Illustrator, til at tegne ikoner med. Det er perfekt til dette formål.

Trine / Misskat
Avatar billede motu Nybegynder
26. januar 2001 - 18:20 #13
misskat >> ved du hvor der ligger noget hjælp til
illustrator ?