Avatar billede 2802 Nybegynder
21. januar 2004 - 14:41 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

Stabilt webhotel

Jeg skal bruge et stabilt webhotel. Hvad kan anbefales.
Avatar billede anddk Praktikant
21. januar 2004 - 14:45 #1
Har gode erfaringer med CyberCity.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. januar 2004 - 14:45 #2
Det er ligesom at finde en bil der er god at sidde i..

Har du andre krav ASP/PHP m.v.?

Er stabilitet eller pris vigtigst?

Ellers er der www.2kweb.dk / www.acomma.com som er stabile og koster lidt mere end eks. www.d-hosting.dk og www.b-one.dk

Ellers må du gerne skrive hvad du mere ønsker til webhotellet.
Avatar billede powerade Nybegynder
21. januar 2004 - 14:46 #3
Kan kun sige at du skal IKKE vælge B-one... De er meget billige... Til gengæld får man også præcis hvad man betaler for... ;o)
Avatar billede jakki Nybegynder
21. januar 2004 - 14:47 #4
ja prøv at kig for www.secnet.dk prisen er ok og support og service er i top
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. januar 2004 - 14:48 #5
Det er klart at betaler man det mere så får man normalt også mere får sine penge... hurtig support / tlf support m.m.

Der er også www.adweb.dk - igen alt efter hvad du søger præcis, så er det nemmere at komme med et bud..
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
21. januar 2004 - 14:54 #6
Jeg kan anbefale www.rackserv.com og www.scannet.dk
Avatar billede medions Nybegynder
21. januar 2004 - 14:59 #7
www.dansite.dk <- er meget stabile!

//>Rune
Avatar billede 2802 Nybegynder
21. januar 2004 - 15:22 #8
Mere specifikt må det meget gerne understøtte asp. Jeg går ud fra at stort set alle hoteller har gratis e-mails.

Prisen vil jeg tro skal ligge omkring 300-500 årligt, måske lidt mere hvis det kræves af et godt hotel.

Jeg skal nok bruge ca. 150-200 MB.

Men vigtigst af alt må det ikke gå ned, da det skal bruges til vores band-side.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. januar 2004 - 15:27 #9
Hvis du skal bruge små 200MB plads/ASP til max 500 kr årligt, så prøv www.d-hosting.dk / www.b-one.nu (dog sun ASP) eller www.adweb.dk

Der er ikke mange der kan levere det til den pris. Tror du skal smide mellem 2-400 kr mere på årligt som min. hvis oppetiden er SÅ vigtig.
Avatar billede spontek Nybegynder
21. januar 2004 - 16:06 #10
http://Wannafind.dk er meget stabile, og har rigtig god services.
Avatar billede spontek Nybegynder
21. januar 2004 - 16:07 #11
Glem det, det løber op over 700 kr. med Wannafind.dk
Avatar billede hammerhead Nybegynder
22. januar 2004 - 12:52 #12
Avatar billede castillo Nybegynder
22. januar 2004 - 13:30 #13
Avatar billede 2802 Nybegynder
22. januar 2004 - 14:25 #14
Jeg har kigget på alle jeres forslag, og der er en del jeg er interesseret i. Jeg synes Cliche lyder godt. Det er billigt og har gode funktioner.
Men inden jeg kaster mig ud i et køb kunne det være rart at høre hvad andre synes om dette hotel. Findes der evt. et site med anmeldelser af hoteller.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
22. januar 2004 - 14:32 #15
Jeg har haft sider hostet hos cliche i ca. 2 år, og der var lidt problemer i starten, men det kører fint nu, dog har jeg nogle gange haft problemer med at hente post - ved ikke om fejlen ligger hos cliche eller tdc.
Deres support er blevet rigtig god - specielt deres online hjælp.

Har også domæner ved web10 og der har været lidt problemer undervejs, værst med servernedbrud = ingen hjemmeside, database osv. - men det sidste års tid har der ikke været noget.

Webhot.dk - har haft domæne hostet her i ca.4 år - ingen problemer overhovedet!, men de er forholdsvis dyre.
Avatar billede 2802 Nybegynder
22. januar 2004 - 14:40 #16
Det lyder meget godt med Cliche. Småroblemer med at hente post en gang imellem betyder ikke så meget. Vigtigt er at vores side kører uden problemer
Avatar billede hammerhead Nybegynder
22. januar 2004 - 14:47 #17
Vær opmærksom på at det er min oplevelse - det kan være andre har haft større problemer.
Avatar billede tech4me Nybegynder
22. januar 2004 - 20:22 #18
Har gode erfaringer med www.unitspeed.dk. De kunne måske være nået for dig.
Avatar billede it-dk Nybegynder
31. januar 2004 - 17:37 #19
Jeg kan også anbefale www.unitspeed.dk. God support og hurtige servere samt linier.
Avatar billede 2802 Nybegynder
01. februar 2004 - 21:34 #20
Tak for mange gode indlæg...Til vores behov og pris vælger vi at prøve Cliche..