Avatar billede nae Nybegynder
20. januar 2004 - 20:16 Der er 3 kommentarer

Ny mp3-side

Jeg skal til at lave en ny mp3 side om bla. mp3afspillere. Er der noget i synes der mangler på diverse mp3sider som i gerne ser kommmer på denne side? Det er et .com domaine jeg har købt, synes i så at siden skal henvende sig til danskere eller til alle engelsksprogede?
Avatar billede ymmot Nybegynder
20. januar 2004 - 22:25 #1
Ja det lyder godt - jeg har en MP3 Afspiller - Alletiders - men hvordan får man sådan en til at spille i Bilen, altså sådan alle kan høre den - det er jo alletiders når man kører langt ?????
Avatar billede killifish Nybegynder
21. januar 2004 - 11:54 #2
Mht. til afspilning i bilen:

Hvis du har en kassetteafspiller i bilen kan du købe sådan et falsk kassettebånd du kan sætte i afspilleren. Der går så en ledning ud fra båndet med et minijack-stik du kan sætte i din mp3-afspiller. Jeg så dem til ca. $10 i USA, men mon ikke de kan fås herhjemme til omkring en hund.
Avatar billede nae Nybegynder
21. januar 2004 - 16:03 #3
Har i ikke nogle ideer udover mp3afspillere som skulle være på siden? Kunne i tænke jer noget om de forskellige codecs(mp3, ogg etc)?