Avatar billede yoodk Nybegynder
20. januar 2004 - 16:32 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Gammelt spil og ''not enough memory'' fejl.

Hej

Jeg prøver at installere det gamle spil 'Death Rally' men får følgende besked under installation:

''You do not have enough memory on this computer to install Death Rally.
You must have an 8Mb machine to install and play this game.''

Self. har jeg 8mb.. jeg har 512mb - den kan nok bare ikke hitte ud af det.
Hvad er det lige jeg gør for at få det installeret ?

1 ghz cpu
512 mb ram
42 mb hdd
Win98se

/Lasse
Avatar billede anuseren Nybegynder
20. januar 2004 - 16:35 #1
Avatar billede anuseren Nybegynder
20. januar 2004 - 16:37 #2
dødt download link ser jeg

så er den her

http://www.remedy.fi/dr/dr64mb.zip
Avatar billede anuseren Nybegynder
20. januar 2004 - 16:37 #3
"  Patches

#|a|b|c|d|e|f|g|h|i|j|k|l|m|n|o|p|q|r|s|t|u|v|w|x|y|z

Death Rally

If you have the registered Death Rally CD-ROM, and have a computer that is giving you the error "You need 8Mb of memory to install...", and you have 64MB of memory or higher, then this is of use to you.

This program is a replacement for the faulty installation program. "
Avatar billede yoodk Nybegynder
20. januar 2004 - 16:57 #4
1.000 tak - det virker ! Du får de 200 point ! :D