Avatar billede invisus Nybegynder
19. januar 2004 - 14:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Har fået virus og kan ikke fjerne den

Den virus der hedder ninna.jpg, hvordan fjerner jeg den? helst med et prg, gider ikke formatere med mindre det er den eneste udvej...
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 14:41 #1
slå din systemgendannelse fra og online scan med housecall

http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 14:43 #2
og formtering er ikke en mulighed, før alt andet er afprøvet*S*
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 14:43 #3
Er det dit antivirusprogram, der siger du har virus??

hvilke antivirusprogram er det??
Avatar billede zenne Novice
23. januar 2004 - 19:01 #4
meget simpelt...bare installere mIRC 6.12 så fjernes den automatisk :)
Avatar billede zenne Novice
23. januar 2004 - 19:01 #5
Det var et svar ;)
Avatar billede zyberdog Nybegynder
09. februar 2004 - 09:25 #6
links til ninna.jpg var der i en periode mange af på QuakeNet ligeledes britney.jpg og andre lokkemidler folk nu brugte for at inficere din computer. Nogle antivirus sites omtaler den virus du har fået som FAGOT, og selvom jeg ikke kan huske det præcise link til norton's online database med info om den kan jeg tydeligt huske at deres bedste forslag til at fjerne den netop var at formatere. Ked af det.
Avatar billede jepouls Nybegynder
09. februar 2004 - 09:32 #7
Formatering er absolut sidste udvej, og jeg har endnu aldrig observeret at Symantec (Norton) har angivet dette som mulighed.
Med det Arlet gør her på E med hensyn til virus vil jeg følge hans råd.