Avatar billede mikkelk Nybegynder
18. januar 2004 - 21:38 Der er 16 kommentarer og
6 løsninger

Godt stabilt ASP-webhotel, med pop3-komponent

Ja, spørgsmålet står sådan set i overskriften... Jeg søger et godt stabilt webhotel, som har et pop3-komponent liggende og tilbyder catchrest-mail(eller stjerne-mail, eller hvad i nu vil kalde det.). Webhotellet skal helst heller ikke være for dyrt, men lad høre hvad i har af forslag uanset prisen.

MVH Mikkel Kongsfelt
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. januar 2004 - 21:41 #1
Hvor stort skal det være?

Hvad er ikke for dyrt?

Du kan kigge på www.2kweb.dk -> Der betaler du lidt mere og får kvalitet
Du kan kigge på www.d-hosting.dk -> Der betaler du ikke ret meget
Du kan også kigge på www.web10.dk -> De har dog fået extrem meget ris for deres windows servere, så spm. er hvad du anser for stabilt?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
18. januar 2004 - 21:42 #2
www.gullestrupnet.dk
Deres linier, og service virker optimalt. Man få næsten altid svar på mails indenfor kort tid, også i weekendterne. (jeg skal lige skynde mig at sige at jeg ikke benytter deres server, men www.ecp.dk har en til at står derude.).
Avatar billede mikkelk Nybegynder
18. januar 2004 - 21:49 #4
Øh... metal_hansen jeg kan godt selv finde ud af at søge på nettet... Jeg ønskede nogle reelle anbefalinger...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. januar 2004 - 21:50 #5
sorry - jeg regnede med at du ikke var bekendt med det - specielt da du skriver "lad høre hvad i har af forslag uanset prisen" det tydede på at du var på bar bund - og det var da også kun en kommentar
Avatar billede mikkelk Nybegynder
18. januar 2004 - 21:51 #6
Ja, ok :-) Fair nok...
Avatar billede mikkelk Nybegynder
18. januar 2004 - 21:55 #7
Jeg opsumerer lige...
Det vigtigste er at:
1. Der er mulighed for ASP og MySQL
2. Der er adgang til at benytte et pop-3 komponent gennem ASP
3. De skal tilbyde catchrest-mail(eller stjerne-mail, eller hvad i nu vil kalde det.).
4. Det skal være stabilt
Avatar billede truelz Nybegynder
18. januar 2004 - 22:02 #8
Jeg ved ikke om det er lovligt at lave denne form for reklame, men du kan købe en plads på mit webhotel, hvis blot du ikke har for meget trafik.
Serveren kører Mailenable Pro som mailserver, du kan altså bruge det pop3 komponent der følger med der, hvis webmailen ikke passer dig. Derudover er der ASP, php og MySQL med phpMyAdmin.
Mailen understøtter stjernealias.
Hotellet koster 35,- md.
Avatar billede mikkelk Nybegynder
18. januar 2004 - 22:16 #9
Jeg har nok desværre en del trafik...
Avatar billede truelz Nybegynder
18. januar 2004 - 22:23 #10
Så er jeg lidt træt af det, for så går det jo bare hen og bliver en underskudsforretning.
Kan du sige noget om hvor mange mb det bliver pr. dag?
Men ellers kan jeg anbefale www.atznet.dk, de er ikke specielt billige, til gengæld får man virkelig noget med for pengene. Jeg ved ikke hvilken mailserver de bruger.
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. januar 2004 - 22:40 #11
bacardil >> Hvornår fik Web10 sidst ris for deres windows-servere?
Avatar billede smitx Praktikant
19. januar 2004 - 08:15 #12
www.concor.dk er et godt og stabilt hotel, og har endda et kanont godt januar tilbud
Avatar billede smitx Praktikant
19. januar 2004 - 08:18 #13
både web10 og b-one er noget ustabilt lort.

tommyf >>> prøv at besøge nyhedsserverne dk.udbyder.webhotel.

Jeg giver bacardil 100% ret
Avatar billede redeeman Nybegynder
19. januar 2004 - 08:24 #14
DANMARKS.NU! <- Stabilt - JA!
Ubegrænset pop3mails på det fleste webhoteller... God support...
Gode aspkomponenter
Mit redningsfirma fra webdomain.dk! (Brug aldrig det!)
Gå ind på siden og se de mange muligheder :-D - siden er godt nok pisse grim, men man kan dog læse hvad der står... http://danmarks.nu/scripts2/products.html
Avatar billede frhavn Nybegynder
19. januar 2004 - 09:35 #15
Jeg har benyttet web10, deres server gik ned, dermed mine sider, ok. det kan ske.
Men mine sider kom aldrig op igen, ingen restore...jeg maile til dem flere gang, uden de svarede tilbage.
Så jeg kan ikke anbefalde dem.
Avatar billede jakki Nybegynder
19. januar 2004 - 09:39 #16
Du kunne prøve kigge forbi www.secnet.dk de er gode og stabile og servicen er i top
Avatar billede tech4me Nybegynder
22. januar 2004 - 20:17 #17
Avatar billede Aliriza Nybegynder
25. januar 2004 - 02:26 #18
Jeg giver smitx ret. Concor er rigtig godt, og jeg er yderst tilfreds med dem. Mine sider kører med nogle af de samme ting som du efterspørger. Du kan sagtens vælge dem.
Avatar billede mikkelk Nybegynder
25. april 2004 - 22:54 #19
Så vidt jeg kan se er der ikke nogle af de nævnte der har et pop3-komponent til ASP...
Avatar billede truelz Nybegynder
26. april 2004 - 07:33 #20
Skal jeg lave et tilbud til dig på min webserver?
I så fald kan du lige lægge din MSN eller email, så kan vi snakkes ved.
Avatar billede mikkelk Nybegynder
26. april 2004 - 15:05 #21
det må du meget gerne, min mail er mikkel@kongsfelt.dk
Avatar billede moejensen Nybegynder
24. august 2004 - 13:46 #22
Hold jer langt fra Danmarks.nu. Jeg har haft store problemer med deres support, på en sag der går ud på noget så simpelt som at de skal sende en faktura og en kreditnota de aldrig har sendt.

Sagen har kørt i godt et år, og nu sylter de alle mine sager, så jeg slet ikke kan komme i kontakt med dem. PAS PÅ.