Avatar billede speedo Nybegynder
18. januar 2004 - 01:18 Der er 4 kommentarer

vb tråd

Jeg ved godt at der er blivet diskoteret, om tråde. Men jeg er måske ikke den klogeste til VB!! Men jeg kan slet ikke finde ud af det, sidder bare og køre rundt i det.

Men denne kode:
Call DownloadFile("http://xxx.xxx.xxx.xxx/xxx/x.exe", "C:\xxx\x.exe")

Skal køre i sin egen tråd, hvordan går jeg det ???
Avatar billede sjh Nybegynder
18. januar 2004 - 09:50 #1
Hvad mener du med "vb tråd"??

Er det det her du tænker på??

<StartTråd>
Kode
<Slut Tråd>

Så liner det mere noget XML ;o)
Avatar billede speedo Nybegynder
18. januar 2004 - 23:38 #2
Ja, men <StartTråd> bliver rød, og det gør den anden også. (Virker ikke) Hvorfor ???
Avatar billede arne_v Ekspert
20. januar 2004 - 21:02 #3
Avatar billede slapstick Nybegynder
21. juni 2004 - 12:59 #4
så vidt jeg har forstået så understøtter vb6 ikke multithreading så skal du lave det i vb.net