Avatar billede b-master Nybegynder
17. januar 2004 - 18:57 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Router problem

Hej...

Jeg har en D-link DI-604 router... Problemet er at jeg kan være på nettet i 4-5 minnutter, hvor efter den bare går "kold"... Og den eneste måde at den kan kommer til at fungere igen er at hive strøm kablet ud af den og sæt det i igen... Hvad kan problemet være?
Avatar billede elektro-mik Nybegynder
17. januar 2004 - 19:40 #1
Jeg har haft én på prøve (dog DI624), og måtte resette den flere gange - så det ka' være en generel fejl ! Der stod iøvrigt at den ku' sende 300-400 m i fri luft - jeg ku' ikke engang få den til at sende 40 meter i fri luft - sender og modtager ku' "se" hinanden ! Så løsningen ku' være at du valgte et andet mærke - jeg har haft held med NetGear fra SHG (NetGear WGT624) der sender meget langt med 54 MB.
Avatar billede kenp Novice
17. januar 2004 - 20:00 #2
elektro-mik -> nu er det ikke en trådløs router han har!

det kunne tyde på at du skal se om du kan finde en ny firmware også se om det ikke hjælper
Avatar billede jsoftware Nybegynder
21. januar 2004 - 14:17 #3
jeg har en netgear router som har nogenlunde samme problem som din router. men jeg undersøgte manualen og fandt ud af at min router kun kan arbejde i temperaturere fra 0 til 40ºc. den holder også op med at virker for den bliver meget varm... undersøg din manual elle emballage om det kan være det