Avatar billede kama Nybegynder
17. januar 2004 - 11:03 Der er 1 løsning

Installering af USB-enhed

Hej!

Jeg fedter lidt med at installere en USB-enhed under Windows XP. Jeg følger som normalt den hardware installationsguide, der fremkommer når enheden tilsluttes. Jeg havde lidt problemer med at finde en korrekt driver, og jeg kom til at køre hele guiden igennem uden at få driveren installeret. Ovenikøbet var der et afkrydset felt, hvor der stod noget med at den ikke skulle spørge efter software igen. Det var dumt, da jeg nu har behov for at den spørger igen. Hvor kan man omkonfigurere den, så den spørger igen alligevel?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. januar 2004 - 11:15 #1
Højreklik på denne computer -> Egenskaber -> Hardware -> Enhedshåndtering ->
Find din usb enhed på listen der komme frem -> Er sikkert markeret med en gulboks med et udråbstegn i -> Højreklik og vælg "opdater driver"