Avatar billede mortenhest Nybegynder
15. januar 2004 - 15:53 Der er 1 løsning

TrendNet Tw100-S4W1CA mister forbindelse til nettet.

Jeg har TrendNet Tw100-S4W1CA. På den er der tilsluttet to pc'er som deler en internetforbindelse.

Problemet er at den ene PC engang imellem mister forbindelsen til internettet. Så skal jeg slukke routeren i ca. 10 sekunder så virker det igen. Er der nogen der har oplevet samme problem??

Har været på TrendNet's hjemmeside, der findes IKKE firmware til at opgradere med ( modellen inddeles i forskellige serienr.)

På forhånd tak.
Avatar billede mortenhest Nybegynder
29. januar 2004 - 18:46 #1
Det viser sig at det er Stofas DHCP Server der smider mig af, når den renewer min IP ( jeg har dynamisk IP ).