Avatar billede dolemite Nybegynder
14. januar 2004 - 08:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Regionsfri (RPC-1) firmware.

Jeg har en regionsfri firmware jeg ikke ved om jeg tør installere. Det er til Pioneer DVR-106D og informationerne om firmwaren er følgende:

Pioneer DVR-106 v1.07 RPC-1 + 2xDVD-R + 12xRip

Jeg ved godt hvad RPC-1 og 12X rip betyder, men hvad betyder 2xDVD-R? Jeg vil gerne selv kunne bestemme hvor hurtigt drevet skal brænde en skive!

VH
Avatar billede bleze Nybegynder
14. januar 2004 - 10:31 #1
Betyder at du kan brænde alle medier med 2 gange hastighed uanset om de understøtter det eller ej
Avatar billede dolemite Nybegynder
14. januar 2004 - 10:38 #2
OK, så blev det afklaret.

Tak