Avatar billede nigo_ Nybegynder
14. januar 2004 - 01:27 Der er 5 kommentarer

Fejl ved sending til News server

Outlook Express could not post your message.  Subject 'Re: IBM PC SERVER 330', Account: 'news.sunsite.dk', Server: 'news.sunsite.dk', Protocol: NNTP, Server Response: '441 You are not allowed to post to dk.marked.privat.edb', Port: 119, Secure(SSL): No, Server Error: 441, Error Number: 0x800CCCA9

For denne fejl når jeg prøver at sende til news serveren, any1 der kan hjælpe?
Avatar billede miss-g Seniormester
14. januar 2004 - 15:51 #1
Kender desværre ikke Outlook så godt, jeg bruger selv xnews til at læse nyhedsgrupper med, så hvis du ikke finder løsningen - kan du jo bruge det andet program til nyhedsgrupper (tror det er meget brugt og anbefalet):
http://www.slyck.com/xnews.php
Avatar billede nigo_ Nybegynder
14. januar 2004 - 17:18 #2
Yes, men har li prøvet xnews, akkurat samme fejl når jeg prøver at sende :D.
skal man tilmelde sin email på nogen måde :S.
Avatar billede miss-g Seniormester
14. januar 2004 - 21:12 #3
Nej ikke i xnews, men alt efter hvilken server man læser grupper på, skal man indtaste brugernavn og kode.

Er du TDC kunde hedder news serveren:

news.tele.dk

og har du abonnement hos dem, skal der ikke indtastes kode i xnews.
Avatar billede miss-g Seniormester
14. januar 2004 - 21:15 #4
Har lige prøvet om jeg kunne logge på news.sunsite.dk, og det virker fint nok med xnews, så serveren fejler ikke noget, og det kræver ikke nogen adgangskode.
Avatar billede miss-g Seniormester
14. januar 2004 - 23:29 #5
Du må bare afvise mit svar - kan ikke komme på hvad fejlen kan være. Du kan jo godt gå på internettet, så det er ikke forbindelsen, og hvis du har stavet alt rigtigt så ved jeg det ikke....