Avatar billede danq Nybegynder
11. januar 2004 - 22:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DNS Pegning

Jeg har det problem at http://adserver.adtech.de/ peger på min IIS standard website. Fx logoet i toppen på exp.dk viser mit website.. hvordan kan dette ændres?
MVH DanQ
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. januar 2004 - 22:27 #1
Har du sat den i din hosts fil til at pege på din egen server for at
undgå reklamer? Kendt trick. Men så opretter du bare hostnavnet i din
webserver, og lægger passende ting der.
Avatar billede danq Nybegynder
11. januar 2004 - 22:30 #2
hmm burde jeg ikke mene. men hvor er det min hosts fil er placeret? kan ikke lige huske det.. synes ikke den ligger samme sted som den gjorde i gode gamle win98...
ps: kører xp pro
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. januar 2004 - 22:33 #3
Øhm, er det ikke noget i retning af c:/windows/system32/drivers/etc  ?
Avatar billede danq Nybegynder
11. januar 2004 - 22:37 #4
ahh perfekt.. nu virker det.. det var noget ad-blocking jeg sikkert er kommet til at installere.. men det er rettet nu.. weeeee.. reklamer.. hehe..
hmm.. Det er noget med at du ikke samler på points, right? mere til info om jeg skal tage dem selv eller hvad.. spørgsmålet skal jo ikke stå åbent..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. januar 2004 - 22:38 #5
tag dem selv ;)
Avatar billede danq Nybegynder
11. januar 2004 - 22:39 #6
oki then.. takker som altid for dit hurtige svar erikjacobsen..
Mvh DanQ