Avatar billede lupin12 Mester
11. januar 2004 - 13:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

dvd hakker

Hej
Er der en der kan svare mig på at når jeg har lavet back-up af en dvd film så hakker nogle af dem i slutningen når jeg af spiller dem på min dvd maskine.

Jeg håber der er en der kan hjælpe mig, jeg bruger clone dvd´.....

Med venlig hilsen Lupin12
Avatar billede victor-1 Nybegynder
11. januar 2004 - 13:43 #1
Avatar billede craft Nybegynder
11. januar 2004 - 18:06 #2
der er også kun mere end 5000 resultater... :)
Avatar billede henninga Novice
11. januar 2004 - 19:00 #3
Brug et bedre medie til at brænde på.
Sæt brænderhastigheden ned.
Prøv på en anden dvd-afspiller og se om problemet stadig er der.
Avatar billede rasmussen77 Nybegynder
11. januar 2004 - 23:41 #4
Ja det er typisk billig medier og en brænder der er meget krævende med hensyn til hvilke skiver man bruger.
Jeg har selv en NEC 1300 og den vil kun have Verbatim skiver til 290kr for 25stk men de virker også .. alle andre skiver og jeg mener alle ,, de hakker efter ca 45 min af filmen og til sidst fryser filmen...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. januar 2004 - 22:59 #5
Har du tid til at kommentere lidt her "lupin12" ?
Altid rart at vide, hvordan det går og om vi skal finde mere :)
Avatar billede henninga Novice
13. januar 2004 - 23:08 #6
rasmussen77> det er faktisk de samme problemer jeg har med nogle skiver på ND1300. Jeg troede Emtec var gode skiver, men de dør efter ca 45 min afspilning. Verbatim eller TDK virker fint.
Avatar billede rasmussen77 Nybegynder
13. januar 2004 - 23:46 #7
Henninga> Ja sådanne er det men alligevel en Verbatim disk til 11.5kr der virker hver gang er sgu bedre end en Bulkpaq eller Princo der kun kan afspilles på hver anden DVD afspiller hvis brændingen altså går godt....
Jeg har lige prøvet Bulkpaq 25stk for 200kr , det var fejl på 8 ud af 25 Dvder så alt i alt er de bulkpaq blevet dyre end hvis jeg bare havde holdt mig til verbatim ,,, så fra nu af er det kun verbatim jeg bruger , så ved jeg hvad jeg får.
Avatar billede tayfurdk Nybegynder
13. november 2008 - 22:07 #8
Har det samme problem,  tror ikke det har noget med mediet at gøre.. fordi har prøvet at brænde med mange forskellig dvd skivere..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. november 2008 - 23:48 #9
"tayfurdk" > Det er en næsten 5 år gammel tråd du kommenterer i... Opret dit eget spørgsmål og få på den måde langt større mulighed for hjælp. Denne tråd er afsluttet.
Avatar billede tayfurdk Nybegynder
14. november 2008 - 10:46 #10
jeg er også ny i det.. :D hehe
Avatar billede henninga Novice
14. november 2008 - 23:25 #11
Brug et bedre medie til at brænde på.
Sæt brænderhastigheden ned.
Prøv på en anden dvd-afspiller og se om problemet stadig er der.

Det gælder stadig selv om der er gået 5 år  ;O)