Avatar billede kejser2004 Nybegynder
10. januar 2004 - 22:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk visning af ny mail i Outlook Express

Er det muligt at få windows til automatisk at gøre opmærksom på at der er ny mail i Outlook express ligesom i fx. msn messenger hvor der er en popup?
Avatar billede resten Nybegynder
10. januar 2004 - 22:05 #1
Ikke ud over at den laver den fyldte konvolut nede i systray og så lyden selvfølgelig.

Men du kan få et program der popper op når der er mail.
Avatar billede kejser2004 Nybegynder
10. januar 2004 - 22:10 #2
Det gør den da ikke som default.. ikke på min i hvertfald. Hvordan ændrer jeg den så den gør det?
Avatar billede resten Nybegynder
10. januar 2004 - 22:12 #3
Ligger der ikke en konvolut nede ved siden af uret når der er kommet en mail ?
Avatar billede fnis Juniormester
10. januar 2004 - 22:17 #4
Du skal åbne outlook express og evt minimere. Samtidig skal du indstille outlook express til at checke om der er ny mail. F. eks. hvert 5. min.
Hvis der er mail kommer der en kuvert nede i højre hjørne samtidig med der kommer en lyd.
Avatar billede kejser2004 Nybegynder
10. januar 2004 - 22:19 #5
Tak. har selv fundet ud af hvordan under taskbar i startmenuen "always show ***"