Avatar billede satyriasis Nybegynder
10. januar 2004 - 17:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mere fart på CPU-køler?

Er der nogen der kender et program til at sætte hastigheden op på CPU-køleren?
Jeg har en Pentium 4, 2,5 GHz, og den kører kun med 2000 rpm.
Avatar billede darkside Nybegynder
10. januar 2004 - 17:10 #1
Du kan ikke sætte farten op på en CPU køler med mindre du giver den mere strøm, køb hellere en anden køler
Avatar billede satyriasis Nybegynder
10. januar 2004 - 17:13 #2
jeg har ellers lige købt en ny køler "Mist black silence" http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=ACMS102&Fane=SILENT,SICP,SICP478 Den burde jo at kunne køle den meget ned.

Hvor mange grader kan en Pentium 4 holde til?
Avatar billede kennyb Nybegynder
10. januar 2004 - 17:17 #3
din forsyning kan kun trække 300W hvis du har alt for mange IDE enheder osv kan det være at der ikk er strøm nok til den! bare et skud i tågen
Avatar billede zenze Nybegynder
10. januar 2004 - 20:07 #4
Køb en anden Pabst, hvis du ikke synes den køler nok. Den næste i rækken, 8412NGM "larmer" med 26 dB og kører 2600 RPM:
http://www.papst.de/pdf_dat_d/Seite_18.pdf
Avatar billede zenze Nybegynder
10. januar 2004 - 20:08 #5
Bøjlerne på CPU-køleren er lige til at krænge af og så sætter du den nye i.
Avatar billede satyriasis Nybegynder
17. august 2005 - 19:17 #6
fandt ikke ud af det