Avatar billede mobi2 Nybegynder
10. januar 2004 - 16:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Recover tabt data

Så er det endelig sket for mig.... tog heldigvis også 17 år før det skete! Nå men, jeg har mistet nogen data på min HD... der skulle ha været gemt, og selvfølgelig skulle klovenen her formatere sin HD fra FAT32 til NTFS bagefter!!
Spørgsmålet er nu... kan man finde en mail.pst fil på sådan en disk og hvordan gør jeg... skal bruge den NU nemlig.
Den som kommer med det bedste resultat får smidt 2000 extra i nakken!! Jeg er virkelig på røven her :(
Avatar billede jelzin101 Praktikant
10. januar 2004 - 16:25 #1
Avatar billede netpxg Nybegynder
10. januar 2004 - 16:26 #2
Avatar billede netpxg Nybegynder
10. januar 2004 - 16:27 #3
jelzin101 prøver vist at sige at du ikke må give mere end 200 point.
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
10. januar 2004 - 16:29 #4
Avatar billede mobi2 Nybegynder
10. januar 2004 - 17:00 #5
Jeg er ved at kigge på de forskellige programmer.... indtil videre tak.... jeg synes det er noget skidt at man ikke kan gi mere end 200 points?? Det betyder helt vildt meget det her jo :)
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
10. januar 2004 - 17:07 #6
Ja, det er lidt surt når sådan nogle ting sker... jeg håber det lykkedes for dig, ellers må du bare skrive igen...
Avatar billede mobi2 Nybegynder
10. januar 2004 - 17:14 #7
Ser ud til at GetDataBack er det bedste værktøj. Acronis gad slet ikke finde noget... øv! Jeg har dog over en ½ time tilbage af fuld scan. Håber bare at den skide fil kan hentes frem igen :)
Tak begge to for jeres indsats... jeg kommer tilbage med endligt svar.
Avatar billede mobi2 Nybegynder
10. januar 2004 - 18:11 #8
Det er sku da for sejt det "GetBackData" program... :-) 60000 filer fundet hehe
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
10. januar 2004 - 18:15 #9
Ja. Det er sku et kanon program... Det var da en hel du fik recovered igen.... tak for points.