Avatar billede code_freak Nybegynder
10. januar 2004 - 15:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program til at lave 2D grafik

Jeg startede for nogen uger siden med at lave en 2D chat i java, jeg blev så mere interaseret i at lave et lille spil, så jeg sidder og skal til at lave nogen grafik, men ved ikke hvad program jeg skal bruge, jeg vil nemlig gerne lave nogen billeder, af en byggeplads (oppefra), men jeg vil gerne lave det lidt 3Dlike men i 2D, findes der et program til at lave kasser, også ligge textur på, hvor man så kan sætte i kamera, hvor man vil have billedet taget fra?

så man altså laver billedet i 3D, også man gemmer det som 2D?

mange tak
Avatar billede timealert Nybegynder
10. januar 2004 - 15:54 #1
3D studio max kan det du vil ha' men koster MEGET! :(
Avatar billede code_freak Nybegynder
10. januar 2004 - 15:59 #2
jeg har en ælndre version af 3D studio max, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af at arbejde med det, ham der gav mig det er flyttet, og han var den eneste jeg kendte der kendte til programmet, jeg har prøvet en bog, men den fortæller kun om flytning, og sådan noget, ikke om at tilbygge objecter, og ligge textur på.
Avatar billede code_freak Nybegynder
10. januar 2004 - 15:59 #3
kender du nogen gode hjælpesider til programmet, der fortæller om det jeg vil?
Avatar billede mwhas Praktikant
14. januar 2004 - 15:37 #4
siden www.3dmaxer.dk er Super fed :)
Avatar billede code_freak Nybegynder
16. januar 2004 - 19:11 #5
tak :)
Avatar billede Djuulsh Nybegynder
21. december 2010 - 14:39 #6
Blender.org :D