Avatar billede alphine Nybegynder
09. januar 2004 - 18:57 Der er 4 kommentarer

iframe height="src height" *slash* opdatere adressebar i iframe

har 2 spørgsmål her.
den største af alle ulemper ved frames er at adressebaren ikke ændre sig hvis man trykker på et link i en frame.
Så hvis der er nogen der ved hvordan man kan få addressebaren til at opdatere sig, vil det være en stor hjælp.

Det andet problem er at jeg har en iframe som jeg gerne vil have, skal have den samme højde som dens source, sådan at den kun lige er høj nok til at source'en kan være derinde.

på forhånd tak
Avatar billede lybech Nybegynder
09. januar 2004 - 20:11 #1
<iframe src="home.htm" align="center" name="start" width="459" height="279" frameborder="0" border="0"></iframe>
kan det bruges........
Avatar billede alphine Nybegynder
09. januar 2004 - 20:25 #2
hmm kan ikke lige se hvad der er nyt over det? hvad af det der skulle få adressebaren updateret eller gørde den den samme højde som den source
Avatar billede roenving Novice
09. januar 2004 - 22:12 #3
Måske kan du bruge min framing-teknik i en let bearbejdet udgave:

http://roenving.users.whitehat.dk/WD5Opacity.html

Prøv at kigge på adressen efter du er kommet ind og se kode/forklaring ved at klikke på teksten nede til højre ...

-- hensigten med min indgangsvinkel er en anden, men hvis man fjerner forbeholdet i underfilerne vil det give links, som giver mening !-)
Avatar billede roenving Novice
09. januar 2004 - 22:12 #4
... nede til venstre !-)