Avatar billede mazyspace Nybegynder
08. januar 2004 - 19:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skærm blinker

Hej skrapsakker.
Min pc skærm Compaq MV720, den er begyndt at blinke. Det ser ud som om strømmen bliver brudt i 1 sek., er den ved at brænde af eller ?????
Avatar billede ird Praktikant
08. januar 2004 - 19:38 #1
Prøv og se om skræmt stikket sidder fast eller om grafikkortet sidder fast i soklen
Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
08. januar 2004 - 19:38 #2
har haft samme problem, det kan være støv, men den kan virke længe indnu, det er bare træls at se på, det kan ik betale sig at få den rep.
Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
08. januar 2004 - 19:40 #3
klikker den når den går ud og tænder igen
Avatar billede mazyspace Nybegynder
08. januar 2004 - 19:44 #4
Det er begyndt efter jeg rensede hele min pc for støv, så du har nok ret. Billedet bliver kun mindre i ca. 1 sek., så ser det normalt ud igen. Dette broblem kommer måske max en gang i timen & der kommer ingen lyd.
Avatar billede ird Praktikant
08. januar 2004 - 19:44 #5
Tjek lige kortet sidder fast
Avatar billede mazyspace Nybegynder
08. januar 2004 - 22:43 #6
Prøver at skille det af og tjekke, takker for hjælpen