Avatar billede thesnapbower Nybegynder
06. januar 2004 - 18:09 Der er 6 kommentarer

Kan ikke installere spil?

Jeg har lige købt et spil: Prince of Persia, The Sands of Time.

Når jeg er næsten helt færdig med at installere spillet kommer der en besked frem:

Component transfer error.

Component: Autorun
File Group: Autorun - Disk 2
File D:\Autorun\Pop_GFX\pop_logo_click.bmp
Error Datafejl (cyklisk redundanscheck)

Det fårstår jeg ikke meget af!
Min PC opfylder alle kravene så jeg ved ikke hvorfor det ikke virker!

Håber i kan hjælpe. På forhånd tak!
Avatar billede andersenph Nybegynder
06. januar 2004 - 18:13 #1
Har du 2 cd drev så prøv at installere det fra det andet drev....
Avatar billede dollyman Nybegynder
06. januar 2004 - 18:13 #2
Der er fejl på disken, skynd dig ned til forhandleren og få det byttet.

Du kan også, hvis du har mulighed, prøve at kopiere disken og install. derfra.
Er der fejl på originalen, vil den samme fejl også optræde her!
Avatar billede Spotgun Seniormester
06. januar 2004 - 18:14 #3
Det kunne enten være en produktionsfejl på din skive, eller en ridse. Eller evt. en fejl på din harddisk. Prøv at pudse cd'en lidt og installer igen, og se om det hjælper...
Avatar billede thesnapbower Nybegynder
06. januar 2004 - 18:17 #4
Jeg har været der hvor jeg har købt spillet, det sjove er at jeg selv kunne se at han installerede spillet på en anden pc??? jeg prøver at kopiere spillet.
Avatar billede jahbo Nybegynder
19. februar 2004 - 11:45 #5
sidder her med nogenlunde samme problem....
hvor min autorun til nogle spil ikke vil fungere..??.. og det er ikke en fejl på spil eller hd..
..på renden til at geninstallere min pc, men hvis der lige var en med et svar på det kunne det være dejligt..
kan man geninstallere sin autorun app. i xp?
Avatar billede Spotgun Seniormester
19. februar 2004 - 12:21 #6
autorun er ikke en komponent i windows, det er noget producenten af spillet selv bestemmer hvordan det skal virke.

Der ligger en autorun.inf fil på cd'en, som henviser til det program der skal startes...