Avatar billede morten_2000 Nybegynder
04. januar 2004 - 21:57 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Hvilket Antivirus program?

Hvilket antivirus program skal jeg vælge når:
Det skal være gratis
Man skal kunne opdatere det jævntligt
MVH
  Morten_2000
Avatar billede chalde Seniormester
04. januar 2004 - 22:05 #1
Kig her:
http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm
avg, antivir eller avast.
Avatar billede arlet Juniormester
04. januar 2004 - 22:06 #2
Avast virusscanner er freeware, men har mange ting bla. autoupdate, realtimescanning og mailscanning. Derudover en rigtig god support. Dette Antivirus prg. er på fuld højde med dem man køber, hvad angår effektivitet.
Så absolut "meget for pengene"

Avast finder du her: http://www.avast.com/i_kat_6.html
direkte download link: http://download2.avast.com/iavs4pro/setupeng.exe

Jeg bruger selv Avast og jeg har ikke fortrudt at jeg smed norton ud..
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
04. januar 2004 - 22:21 #3
Hved i hvad SMTP og POP3 serverne er ved hotmail?
Avatar billede arlet Juniormester
04. januar 2004 - 22:22 #4
Du trykker bare op hotmail, så installer den selv de indstillinger
Avatar billede fromsej Praktikant
04. januar 2004 - 22:30 #5
AVG er lige så godt som Avast, jeg bruger begge på to forskellige maskiner.
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
04. januar 2004 - 22:35 #6
kan ikke finde hotmail i rullen
Avatar billede arlet Juniormester
04. januar 2004 - 22:38 #7
Hvis du har indtastet en ...@hotmail.com adresse, så kommer hotmail frem i næste billed
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
04. januar 2004 - 22:41 #8
okay
Avatar billede arlet Juniormester
04. januar 2004 - 22:42 #9
Det gør det hos mig i hvert fald*S*
Avatar billede oktober Nybegynder
05. januar 2004 - 00:23 #10
jeg er meget tilfreds med Norton antivirus 2004, men det er jo smag og behag...
Avatar billede oktober Nybegynder
05. januar 2004 - 00:24 #11
jeg har aldrig haft virus når bare jeg har holdt den updateret, man kan også få den til at update sig selv, så den er nem at bruge osv...
Avatar billede chalde Seniormester
05. januar 2004 - 00:29 #12
oktober -> Han søger et gratis, hvilket norton langt fra er.
Har nu en anden holdning til norton. Er 1 virus fra at skifte. Norton har lukket 4 halv-onde vira igennem hos mig. Kommer der en mere, så er det slut. Har altid norton og windows fuldt opdateret.
Grunden til at jeg stadig har norton og ikke skiftet: Har betalt for det. Men som sagt. 1 virus mere, og så er norton skrottet for good.