Avatar billede saxi Nybegynder
04. januar 2004 - 19:17 Der er 4 kommentarer

mp3 script til winamp 5.0

Nogen der ved om et winamp 5.0 script findes til MIRC endnu?? altså en script der viser, i et MIRC vindue, hvad man hører... .. evt hvor henne
Avatar billede saxi Nybegynder
04. januar 2004 - 19:45 #1
helst et der er til at installere uden alt for meget bøvl..
Avatar billede vibzen Nybegynder
06. januar 2004 - 17:17 #2
Hmm.. Er ikk helt sikker på hva du mener... Men, prøv www.thestrike.dk og så mIRC derinde fra... det tr imod alle winamps, pånær nr. 3 (i hvert fald med mig. I selve mIRC scriptet trykker du bare på F12 og så kommer winamp scriptet frem.. hvis det er det du mener..? Der står f. eks hva du hører, hvor meget du har hørt, hvor højt det er osv!
Avatar billede impulze Nybegynder
29. januar 2004 - 11:11 #3
Avatar billede ulrich Novice
16. februar 2004 - 16:16 #4