Avatar billede bongii Nybegynder
04. januar 2004 - 17:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

værktøjslinien sprog forsvinder ikke

Er der en der ved hvorfor værktøjslinien (nederst på skærmen) ikke forsvinder, selvom jeg disabler den. Den dukker frem igen efter reboot ??
Avatar billede chalde Seniormester
04. januar 2004 - 17:07 #1
Sker det når du højreklikker den og vælger "Luk værktøjslinien sprog"?
Ellers gør det.
Avatar billede bongii Nybegynder
04. januar 2004 - 17:15 #2
så forsvinder den - men lige til genstart...
Avatar billede chalde Seniormester
04. januar 2004 - 17:19 #3
Prøv:
Højreklik processlinjen->værktøjslinjer->sprog (så den forsvinder)
Se om det virker.
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2004 - 17:20 #4
Prøv
Kontrolpanel - internationale og sproglige indstillinger - fanebladet sprog - knappen detaljer - faneblad avanceret - sæt hak i slå avancerede sprogtjenester fra.
Avatar billede KurtBV Praktikant
04. januar 2004 - 17:21 #5
Der er lige en flueben der skal sættes så virker det også efter genstart.
Avatar billede bongii Nybegynder
05. januar 2004 - 12:25 #6
Takker...