Avatar billede psyquest Nybegynder
03. januar 2004 - 21:34 Der er 2 kommentarer

Trendnet Router

Jeg har en Trendnet router TW100-S4W1CA.
Og når vi sider i lan og jeg vil have min internet forbindelse delt, plejer jeg at sætte den til, også køre det fint nok i ca en halv time, så slår internettet helt fra, også hvis jeg hiver strøm stykket ud til routeren og sætter det i igen så virker det fint, i en halv time nok.. og det er jo ikke meget ved. så hvis der er nogle der kan hjælpe mig med fejlen, ville det dælme være rart ;)
Avatar billede zups Nybegynder
04. januar 2004 - 17:18 #1
Avatar billede mortenhest Nybegynder
29. januar 2004 - 20:13 #2
Jeg sidder med samme problem, TW100-S4W1CA der hopper af internettet på vilkårlige tidspunkter, og jeg skal så slukke for modem/router i ca 10 sekunder hvorefter jeg så kan komme på nettet igen.
Routerne har forskellige serienr. og den version jeg har er der ingen firmware-upgrade til.
Hvilken internet udbyder bruger du???
Har du fundet en løsning på problemet, så må du meget gerne skrive.