Avatar billede tctommy Nybegynder
19. januar 2001 - 19:34 Der er 10 kommentarer

Soundblaster LIVE

Jeg har et Soundblaster LIVE kort siddende i min maskine. Nogle gange ryger lyden for derefter at vende tilbage igen. Også selv om der ike spilles lyd kan det fornemmes at det bliver slået fra.
System settings viser hverken konflikter eller noget lignende og de seneste drivers er blevet downloaded. Så at sige alt hardware har de nyeste drivers, og computeren har gennemgået en ren geninstallation. Ja , endda helt ned til fdisk og format osv ,osv.
Mit moard er et Abit Slot-1 BH6
Jeg anvender win98se som styresystem. Er der nogen der har en god ide.

Avatar billede xtom2 Nybegynder
19. januar 2001 - 19:55 #1
Inkluderer \"de nyeste drivere\" også DirectX 8.0 ?
http://www.microsoft.com/directx/homeuser/downloads/default.asp
Avatar billede swasper Nybegynder
19. januar 2001 - 22:06 #2
Hvad for et højtaler system, hvis du har et såkaldt Four Point Surround system med subwoofer, så kan jeg sagtens foreklare dig hvad problemet er ?!
Avatar billede ckastenskov Nybegynder
14. februar 2001 - 20:11 #3
Ja, det inkluderer også DirectX 8.0.
Højttalersystemet er 2-vejs
Avatar billede saubermacher Nybegynder
14. februar 2001 - 20:15 #4
Er det noget med stikkene? - har du prøvet at rense ledningernes stik med sprit - og bøsningerne med trykluft eller lign.?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
14. februar 2001 - 21:09 #5
Uhm øhm.. ckastenskov <-> tctommy ?
Avatar billede ckastenskov Nybegynder
14. februar 2001 - 21:33 #6
Undskyld \"tctommy\", jeg er ny her og kom til at blande mig i dit spørgsmål. Jeg har næsten samme problem med mit SB-Live 5.1. kort, dog kun den ene kanal.
Avatar billede wikings Nybegynder
14. februar 2001 - 22:25 #7
@@->Swasper, Fortæl fortæl!!!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. februar 2001 - 09:37 #8
tctommy/ckastenskov slettes.
Avatar billede wikings Nybegynder
15. februar 2001 - 12:33 #9
Sååååådan!!!
Avatar billede lholmquist Nybegynder
01. marts 2001 - 10:04 #10
swasper -> Er der prob. med SB Live & Four Point Surrond? overvejer nemlig at købe et...