Avatar billede casch Nybegynder
03. januar 2004 - 00:19 Der er 10 kommentarer

Billed fra bærbar til tv uden tv-out

Jeg har en bærbar og jeg vil gerne kunne se dvd mm fra min bærbar og over på mit tv. Jeg har ikke tv-out på min bærbar, så det jeg gerne vil vide er hvordan kan jeg forbinde dem. Hvis jeg skal bruge noget hardware, så hvilket og er der nogen ulemper ved det (billed og lyd kvalitet mm).
Avatar billede bleze Nybegynder
03. januar 2004 - 00:27 #1
Du skal bruge et VGA til Composite eller SVHS eller SCART converter ting. Jeg har ikke set sådan eet endnu - kun den anden vej, så held og lykke...
Avatar billede henninga Novice
03. januar 2004 - 00:58 #2
Prøv at søge på google's danske sider. Her er en mulighed:
http://www.danbit.dk/produkter/1510.phtml
Avatar billede henninga Novice
03. januar 2004 - 00:59 #3
Iøvrigt et "flot" svar bleze!
Avatar billede c-holst Novice
03. januar 2004 - 10:33 #4
skulle også mene at det kan lade sig gøre. spørgsmålet er da også oppe at vende ind imellem. kigger lige forbi i aften og ser om ikke du har fundet ud af det
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2004 - 10:36 #5
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2004 - 10:38 #6
Jeg skal ikke kunne sige hvordan kvaliteten er, men tror at henninga's link er det bedste....
Avatar billede casch Nybegynder
03. januar 2004 - 12:46 #7
Kan godt se at det er et par muligheder. Men der står at man mister billedkvalitet. Er der nogen der har erfaring med hvor meget? er der nogen der har prøvet nogen af disse løsninger? synes 1300 er lidt meget at give for noget der måske ikke virker specielt godt
Avatar billede henninga Novice
03. januar 2004 - 23:27 #8
Jeg vil tro at billedkvaliteten er på højde med, eller bedre end grafikkort med indbygget tv-out. Det er jo samme metode der anvendes til konvertering.
Men jeg har ingen erfaringer.
phatlasse's link koster osse kun 900.
Avatar billede casch Nybegynder
11. juni 2004 - 22:39 #9
henniga læg et svar så får du points
Avatar billede casch Nybegynder
26. august 2004 - 17:40 #10
lukker