Avatar billede janvogt Praktikant
02. januar 2004 - 14:14 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

IP-telefoni - Program til konferencer

Nogen som har kendskab til et program, hvor der er mulighed for mere end 2 personer at tale sammen, fra hver sin computer.

Har hidtil brugt Skype, men den tillader kun 2 samtidige brugere, hvilket vist også er tilfælder med Messenger.
Avatar billede janvogt Praktikant
02. januar 2004 - 14:14 #1
tilfælder = tilfældet
Avatar billede killer_bee Nybegynder
02. januar 2004 - 14:28 #2
NetMeeting.. det er med i Win XP .. skriv i Start->Run->conf.exe
Den har også en MEGET brugbar feature .. Desctop og program sharing .. sa man kan se andres comp ..
Avatar billede killer_bee Nybegynder
02. januar 2004 - 14:28 #3
tror også at den er med i Win2000 .. men i alle fald kan du sikkert downloade den fra www.microsoft.com
Avatar billede klojs Nybegynder
02. januar 2004 - 18:26 #4
Kan man heller ikke bruge msn messenger hvis man inviterer hinanden til at deltage i samtalen ??
Avatar billede killer_bee Nybegynder
05. januar 2004 - 13:54 #5
klojs << nej .. med Audio i Messenger kan man KUN have 1 til 1 connection
Avatar billede janvogt Praktikant
05. januar 2004 - 14:06 #6
Jeg vender tilbage, så snart jeg har afprøvet NetMeeting.
Avatar billede janvogt Praktikant
27. januar 2004 - 13:55 #7
Kan ikke få NetMeeting til at virke.
Den springer pr. automatik over i Messenger.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
28. januar 2004 - 13:45 #8
hmm.-- min starter en selvstændig prog ... har ikke noget med messenger at gøre...
Avatar billede janvogt Praktikant
28. januar 2004 - 14:59 #9
Hvilket program?
Har du prøvet at afholde en konference v.h.a. NetMeeting med min. 3 deltagere?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
29. januar 2004 - 21:29 #10
det er længe siden jeg brugte det sidst.. så kan ikke huske om vi var 2 eller 3 ..
Alternativ er, jeg kan huske i gamle CS tider brugte vi RogerWico der kan man nemlig være mange .. og alle kan høre alle..
Avatar billede killer_bee Nybegynder
24. februar 2004 - 10:25 #11
har læst at Skype har udgivet en ny version hvor man kan være op til 5 samtidlig.. så prøv at download den .. den hedder vist Skype Beta
Avatar billede janvogt Praktikant
24. februar 2004 - 10:44 #12
Har ikke kunnet få RogerWico til at fungere.
Indtil videre har vi brugt Skype, men kun 2 og 2.
Men du har ret. I går lagde de en beta-version ud til konference brug.

Jeg afslutter spørgsmålet. Takker.
Avatar billede jamesoft145 Nybegynder
24. februar 2004 - 11:13 #13
der er pr 23/2 - 2004 kommet en ny version af skype der understøtter op til 5 personer kan tale sammen samtidig.... www.skype.com
Avatar billede janvogt Praktikant
24. februar 2004 - 11:19 #14
jamesoft> ja, det er også det jeg skriver .... :-)
Avatar billede os123 Nybegynder
11. marts 2004 - 09:20 #15
med FWD Internet Telefoni, kan I ringe til hinanden , læg beskeder på telefonsvar og lave konferencer - mere info : www.adsl-telefoni.dk