Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
19. januar 2001 - 13:15 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

ALCATEL Mobil

Hej alle eksperte (nu behøver jeg virkelig hjælp)

Jeg har en ALCATEL One Touch Max mobil tlf. med DK SONOFON abon. Den har altid fungeret fint, men det skal siges at det nok er over et 1 til 1½ jeg har fyldt enheder på den. Jeg har bare gået med den så folk kunne få fat i mig ikke andet..

Men så her for en uge siden da jeg tændte den begynde den at sige \"di di diii\" den der lyd der kommer når nummeret er ukendt eller optaget! og der hvor der plejet at stå DK SONOFON står der nu ???-??? i displayet? og hvis du prøver at skrive en sms til den fra besked.dk kommer der denne meddelse \"Der opstod en fejl. Beskeden kan ikke sendes\" og en af mine venner har får denne besked når han prøver at sende en sms til mig \"der er ikke abonent på denne telefon\"

Hvad kan det skyldes? andre der har været ude for noget lign?

Det skal lige siges at de 500points kun uddeles til det svar der kan hjælpe mig, ikke til dem der bare gætter sig frem...

Med venlig hilsen
mainframe.subnet
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
19. januar 2001 - 13:16 #1
1 til 1½ ÅR siden....
Avatar billede hope Nybegynder
19. januar 2001 - 13:19 #2
min var oss uden enheder i så lang tid, den skete der ikke noget med...prøv at kontakte sonofon skriftligt...ikke i telefonen så får du ikke noget ud af de røvhoveder....

hope
Avatar billede xtom2 Nybegynder
19. januar 2001 - 13:19 #3
Enten løbet tør for enheder eller simkort lukket..
Avatar billede hope Nybegynder
19. januar 2001 - 13:20 #4
alcatel farvel...det betyder altså at det er en lorte telefon....jeg ved det jeg har selv en......æv har ikke råd til en ny.
Avatar billede hope Nybegynder
19. januar 2001 - 13:20 #5
xtom > det er ikke det med enheder, det er det med simkortet
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
19. januar 2001 - 13:20 #6
hvad kan skyldes at simkortet er blevet lukket?
Avatar billede hope Nybegynder
19. januar 2001 - 13:21 #7
i feel sorry for u, mobiler er ******* dyre
Avatar billede prodic Mester
19. januar 2001 - 13:23 #8
Kontakt SonoFun og se hvad de siger til sagen. Ring til dem, og skæld dem hæder og ære fra. Det var nok det første jeg ville gøre.
Avatar billede sniperdog Nybegynder
19. januar 2001 - 13:24 #9
det er sansynligvis fordi at Sonofon har lukket kontoen, det gør de når der ikke blir\' fyldt flere enheder på efter en hvis periode...

desværre...

- Casper
Avatar billede hope Nybegynder
19. januar 2001 - 13:25 #10
prodic > hvis du ringer til dem tager de sq ikke sige af en skid.....røvhoveder....det tager flere mdr at sige deres abonnement op, de harlidt svært ved at indrømme at de ikke er så fun som deres navn (Sonofun)....altså med mindre man synes det er sjovt med evige brevvekslinger om hvorvidt deres abonnement er for røvdyrt eller ej
Avatar billede hope Nybegynder
19. januar 2001 - 13:26 #11
lorte sonofon!
Avatar billede sniperdog Nybegynder
19. januar 2001 - 13:26 #12
stop SIM- kortet i en anden mobil, funker det heller ikke der så er du sikker :)

- Casper
Avatar billede prodic Mester
19. januar 2001 - 13:27 #13
Hope->Det handler bare om at råbe højt nok! Den slags virker.
Avatar billede steffen Nybegynder
19. januar 2001 - 13:38 #14
Når du køber et kort med enheder kan du se på det, hvor længe efter de er fyldt på din konto er åben.

200,- og over er normalt 1 år - mindre beløb 6 måneder.

Så det er simpelthen bare det der er sket - hvis du er glad for dit gamle nummer, kan du muligvis skælde dem ud, så de midlertidigt åbner det og du kan fylde nye enheder på, på det gamle nummer - ellers må du købe et nyt kort med nye enheder, så virker din mobilus igen.
Avatar billede sniperdog Nybegynder
19. januar 2001 - 13:38 #15
Yep!