Avatar billede zorg_86 Nybegynder
30. december 2003 - 20:34 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Links til tutorials?

Hej

Hvor kan jeg finde danske tutorials til Photoshop?
Avatar billede spe Nybegynder
30. december 2003 - 20:38 #1
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
30. december 2003 - 20:54 #2
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
30. december 2003 - 21:00 #3
Jeg kan ikke finde noget på dansk på: http://www.thewebmachine.com/
Avatar billede mimmer Nybegynder
30. december 2003 - 21:09 #4
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
30. december 2003 - 22:03 #5
Jeg søger kun links til danske tutorials!!
Avatar billede hcma Novice
31. december 2003 - 00:20 #6
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
01. januar 2004 - 01:30 #7
Er der flere danske links?
Avatar billede hcma Novice
01. januar 2004 - 11:54 #8
Avatar billede ld Nybegynder
09. januar 2004 - 20:00 #9
den bedste tutorialsside overhovedet - jeg er ret ligeglad med alt det pslover og prodic. KIG HER DRENGE. It doesn´t get much better:
http://www.good-tutorials.com - der er laangt over 1700 tutorials. Hvis du ikke kan finde det du søger, ja - så er det nok ikke photoshoptutorials du mangler... Prøv den. Det er det bedste sted jeg har set.
Avatar billede ld Nybegynder
09. januar 2004 - 20:02 #10
Det er overvejende engelsk, men du kan være heldig at finde en på dansk... Men hvis du er så seriøs bruger at du går helt amok med Photoshop burde et par engelske tutorials eller 500 ikke skræmme dig.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
09. januar 2004 - 20:04 #11
gaaab! : ld gider du så fortælle mig hvor det danske på dit link er ???
Avatar billede ld Nybegynder
13. januar 2004 - 12:14 #12
Hvis vi skal til at være personlonlige så kan jeg da kun sige "GAAB" til dig. Hvis vi ikke kan klare en simpel engelsk tutorial, tror du så ikke at photoshop måske er for avanceret til dig ?
Der findes få gode danske tutorials - de er på http://www.prodic.dk , men ellers er det de engelske du skal i gang med. Det er svært at komme udenom. Den der comigang.dk har jo ikke noget ordentligt udvalg af noget som helst.
Men ok. Man prøver bare at hjælpe her. Take it or leave it. Der er sikkert andre end dig som læser linket og bliver inspireret, i stedet for afskrækket af en simpel sprogbarriere.
Avatar billede ld Nybegynder
13. januar 2004 - 12:18 #13
skarvenneverdies => zorg_86 har f.eks. accepteret en engelsk side, på trods af at der i hans korte opgavebeskrivelse udtrykkeligt står "danske tutorials"..
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
13. januar 2004 - 12:45 #14
(undskyld at jeg spammer i din tråd zorg 86)

ld:
-og du lægger sket ikke mærke til at han, 30/12-2003 22:03:57, igen prøver at fortælle at det ikke er udenlandske tuts han søger.

Kort sagt et spørgsmål på 8 ord magter du ikke at forstå, til trods for at brugeren 2 gange gør opmærksom på det.

Du fortælleren altså spørgeren at han kan skide i havet og at du ikke nærer den mindste respekt for hans ønske....

Hvad du personligt synes om udenlandske tuts er jo bedøvende... - og hvorfor skal mine evner indenfor photoshop blandes ind i det? - Jeg bruger f.eks selv udenlandske tuts... - desuden tror jeg ikke du skal sætte min PS-evner under en skæppe.

Jeg ved godt du er ny herinde, og mange nye/unge har en kedelig tildens til en overdrevet ærekær samt bedrevidende opførsel. - læg det på hylden, det er kvalmt.
Avatar billede ld Nybegynder
14. januar 2004 - 00:55 #15
Du ved ikke en skid. Så luk røven.
http://www.b-man.dk/tutorials_graphic.asp
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2004 - 10:10 #16
ld - Der nogen her som burde have munden vasket med sæbe. Én ting er at du hjertens gerne vil have folk til at forstå at de bedste findes på et andet sprog - En anden ting er jo så egenligt bare at acceptere at spørger nu gerne vil have noget på dansk og det er vel ret ligetil?

Til syvende og formodenligt ikke sidste gang på eksperten vil jeg da opfordre folk til at kommunikere med hinanden på et lidt højere plan end det jeg ser lagt for dagen i tråden her.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2004 - 14:46 #17
Jeg har lavet mine egne på www.wollsen.com. Der er også nogle på www.wheee.dk inkl. dem fra min hjemmeside
Avatar billede ld Nybegynder
15. januar 2004 - 11:03 #18
Okay. Jeg beklager hvis nogen føler sig stødt over mit sprogbrug. Jeg vil ikke fremstå som en verbal ignorant, så lad os bare droppe det. Min profil har ganske vidst ikke meget tid på bagen men jeg vil ikke mene at man skal "sætte mine evner under en skæppe"..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2004 - 11:59 #19
fint